Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
support for our Customers of on-line and retail TALLY WEiJL stores
ticket handling using “Zendesk” (leading application on the market)
support for Customers regarding their orders
collaboration with external and internal partners
conducting Customer satisfaction surveys for our Help Desk
Profile:
excellent language skills in Italian and good level of English
customer orientation
solution mind-set
ability to learn quickly and adapt to changeable environment
Wymagania
We offer you:
opportunity to use foreign language on every day basis when speaking with natives
opportunity to work with newest fashion trends
extensive theoretical and “on the job” training
long-term contract
private medical coverage and sports package
position in a fast paced and multicultural Team with great office atmosphere
professional development prospects
prestigious and convenient location in Warsaw city center
Prezentacja firmy
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, ...
FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, specjalizująca się w usługach między innymi z zakresu IT, finansów oraz księgowości. Dzięki naszej szerokiej wiedzy specjalistycznej, umiejętnościom językowym oraz wysokiej motywacji, z energią budujemy prawdziwe centrum kompetencji. Wykorzystujemy najlepsze praktyki biznesu by z każdym dniem rosnąć i zdobywać wyższe szczyty.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
25/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?