#

Customer Service Specialist with Italian

Frista Retail Business Center Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Responsibilities:

  • support for our Customers of on-line and retail TALLY WEiJL stores
  • ticket handling using “Zendesk” (leading application on the market)
  • support for Customers regarding their orders
  • collaboration with external and internal partners
  • conducting Customer satisfaction surveys for our Help Desk

Profile:

  • excellent language skills in Italian and good level of English
  • customer orientation
  • solution mind-set
  • ability to learn quickly and adapt to changeable environment

Wymagania

We offer you:

  • opportunity to use foreign language on every day basis when speaking with natives
  • opportunity to work with newest fashion trends
  • extensive theoretical and “on the job” training
  • long-term contract
  • private medical coverage and sports package
  • position in a fast paced and multicultural Team with great office atmosphere
  • professional development prospects
  • prestigious and convenient location in Warsaw city center

Prezentacja firmy

FRISTA to dynamicznie rozwijająca się szwajcarska firma outsourcingowa, ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi