Dla międzynarodowej firmy, uchodzącej za lidera w branży e-commerce, będącej dostawcą innowacyjnych rozwiązań z zakresu nowych technologii, obecnie poszukujemy kreatywnych i energicznych osób na stanowisko:
Customer Care Professional with German
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Wsparcie klienta zagranicznego w zakresie przedstawienia oferty firmy
- Telefoniczna obsługa klienta
- Realizacja wyznaczonych celów ( w tym sprzedażowych)
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z obsługiwanymi Klientami
- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami
- Realizacja zadań administracyjnych i porządkowych
OFERUJEMY:
- Umowę o pracę na pełny etat z atrakcyjnym systemem bonusowym
- Pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym zespole
- Pracę nad globalnymi projektami w obszarze e-commerce oraz współpracę z innowacyjnymi, globalnymi partnerami
- Program szkoleniowy i integracyjny
- Bogate zaplecze socjalne i wyjątkową atmosferą
- Nowoczesne biuro w centrum Warszawy zapewniające komfort pracy
- Biegła znajomość języka niemieckiego (preferowany Native)
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta
- Doskonałe zdolności sprzedażowe
- Łatwość nawiązywania kontaktów oraz budowania relacji z klientem
- Nastawienie na Klienta
- Chęć do uczenia się nowych rzeczy i motywacja do pracy
„Łączenie wiedzy doświadczenia i zrozumienia potrzeb wszystkich p... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.