W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Service Manager
Miejsce pracy: WarszawaPoszukujemy obecnie kandydatów do pracy u naszego nowego klienta z branży kosmetyczno-farmaceutycznej. Firma się szybko rozwija wraz z udanym rozwojem operacji biznesowych i poszukiwana jest osoba do zarządzanie zespołem obsługi klienta działającym na rynkach europejskich, który działa od 2017 roku.
Głowne zadania:
- zarządzanie ok 10-osobowym zespołem (który będzie rósł)
- rekrutacja nowych pracowników
- dbanie o jakość procesów biznesowych oraz ciągłe zwiększanie wydajności
- budowanie trwałych relacji z lokalnymi i globalnymi przedstawicielami firmy
- raportowanie nt. wyników do managera w USA
- inne
Wymagania:
- min. 5 lat na kierowniczym stanowisku w obszarze obsługi klienta
- świetne umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność przekazania wiedzy i wskazówek podległym pracownikom
- aktywne podejście do proponowania zmian i usprawnień
- doświadczenie w obszarze sprzedaży bezpośredniej B2C - mile widziane
- biegły angielski - warunek konieczny
Korzyści:
Pakiet benefitów obejmuje m.in prywatną opierkę medyczną.