#

Customer Service Consultant in HR department- French team

Goldman Recruitment.

Kraków, małopolskie

Goldman Recruitment.
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

For our Client, international company located in Cracow, we are currently looking for a suitable person for a position of:

Customer Service Consultant in HR department- French team

Miejsce pracy: Kraków

Salary: attractive
Ref. no: 16869

Respon sibilities :
 ensuring quality HR process is delivered in timely manner,
 Provide a range of administrative support (e.g., travel scheduling, file organization, expense
report submission) to effectively provide leverage to consultants,
 enters into computer system documents as required by HR Department,
 preparing and updating documentation/presentation regarding internal standards,
 support internal customers in HR related activities.

Requirements:
 advanced level of French is a must (C1 level),
 good knowledge of English,
 any experience in corporate environment will be an asset,
 fluency in Microsoft office package,
 great communication, oral, written, listening and interpersonal skills,
 strong initiative, "to do" atitude.

The offer:
 interesting work in an international environment,
 proffesional package of external and internal trainings,
 relocation package,
 languages courses,
 attractive social package (Sport card, private medical care, lunch allowance, annual bonuses, life insurance, and many others).

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi