Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.
For our Client, an International Company, we are looking for experienced Candidates who want to be a part of a process of creating new structures and teams for a position of:
Customer Service Consultant in HR Department – French team
Miejsce pracy: Kraków
Salary: attractive
Ref. no 16293
Responsibilities:
providing support for Business Clients in order to consult them in HR related matters,
reviewing and verifying incoming and outgoing documentation in ERP system,
enters into computer system documents as required by HR Department,
protects personal database – applies all legal requirements in regard to personal data protection,
delivering high standards of customer service.
Requirements:
fluent (C1) English and French is a must,
university degree (at least Bachelor),
energetic and enthusiastic approach to team work,
flexibility and ability to manage pressure and time work,
customer oriented and focused.
The offer:
dynamic work in an international environment,
professional development in a growing business,
competitive benefits package,
opportunities of internal promotions in new structures.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?