#

Customer Service Advisor with Finnish or Danish

WiPjobs

Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

After an induction training you will be able to:

-handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer
-analyze and resolve most common inquiries using step-by-step solutions provided to you
-deliver high-quality standard service to customers
-cooperate with IT specialist team to deal with more complex issues

Wymagania

Before you start our induction training we will check if you have:

-very good Danish or Finnish language skills
-good English language skills
-pro client attitude and communication skills
-basic experience in Windows 7 and MS Office
-customer service experience (is an asset but is not necessary)
-team player, problem-solving attitude and efficient task management skills

Prezentacja firmy

WiPjobs focuses its business on qualified, professional and skill... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/11/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
9
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca BPO / outsourcing, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi