W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Customer Care Manager with Hungarian
Miejsce pracy: KrakówFor our client, an international e-commerce company, due to the intensive development of the office in Krakow, we are looking for a person for the position of Customer Care Manager with Hungarian.
Responsibilities:
- Responsibility for operational managing of our external service providers/call center teams in the daily business
- Supervision of Customer escalations and resolving them from 3 level perspective within our CRM-environment
- Providing a structured response to customer queries on product/process optimization
- Observance of the country-specific process instructions and guidelines
- Daily KPI monitoring, KPI developments and target deviations checks
- Support with the development of customer care concepts and standards
- Making data-driven decisions, analyzing and improving current processes
- Close cooperation with Central and national Customer Care Managers (regular meetings, alignment, knowledge sharing)
- Support with the development of Customer Care concepts and standards
- Overseeing all Customer Care communication channels including Social Media (Facebook, Instagram)
Requirements:
- Native Hungarian, English working proficiency
- University or college degree
- At least 3 years of work experience in Customer Care area in an international environment
- Experience in working with external service providers would be a benefit
- Advanced knowledge in using CRM tool
- Professional background in e-commerce preferred but not a must
- Strong analytical and problem-solving skills
- Flexible and reliable team player with a passion for communication
Benefits:
- Chance to become a part of dynamically growing international company
- Training opportunities and professional development in e-commerce and other areas
- Motivated multi-cultural teams and enjoyable work atmosphere
- English and German language courses on company premises
- Benefit package
- Fresh fruits and beverages, company events
- Discount in zooplus shop
- Central office location
- Full time employment contract
- Flexible working hours
- Extra days off