#

Customer Care Coordinator

HRK S.A.

Warszawa, mazowieckie

HRK S.A.

 

Dla naszego Klienta, jednego z wiodących producentów automatyki przemysłowej poszukujemy osoby na stanowisko

Customer Care CoordinatorMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Rozwiązywanie bieżących problemów, usuwanie pojawiąjących się błędów 
  • Budowanie stałych rozwiązań oraz procedur mających na celu zwiększenie efektywności podległego zespołu
  • Współpraca z zagranicznymi działami organizacji – Dział Planowania oraz Dział Księgowości, oraz w ramach polskiego oddziału – Działy Sprzedażowe oraz Dział Techniczny
  • Monitorowanie zamówień w systemie, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem obsługi klienta, efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna
  • Efektywne delegowanie zadań i monitorowanie wyników
  • Motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników

Oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe 
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, w prowadzeniu zespołu obsługi klienta w firmie o profilu handlowym
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
  • Znajomość systemów ERP, mile widziane JD Edwards
  • Zdolności analitycznych oraz mediacyjnych
  • Kreatywnego podejścia do problemów oraz otwartość na zmiany 

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej organizacji, o stabilnej pozycji na rynku
  • Samodzielne stanowisko, umożliwiające wykazanie się kreatywnością i innowacyjnością
  • Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń oraz dodatkowych benefitów
  • Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
  • Możliwość budowania zespołu specjalistów z zakresu obsługi Klienta

 

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi