Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Dla naszego Klienta, jednego z wiodących producentów automatyki przemysłowej poszukujemy osoby na stanowisko
Customer Care CoordinatorMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
Wprowadzanie zamówień do systemu
Rozwiązywanie bieżących problemów, usuwanie pojawiąjących się błędów
Budowanie stałych rozwiązań oraz procedur mających na celu zwiększenie efektywności podległego zespołu
Współpraca z zagranicznymi działami organizacji – Dział Planowania oraz Dział Księgowości, oraz w ramach polskiego oddziału – Działy Sprzedażowe oraz Dział Techniczny
Monitorowanie zamówień w systemie, kontrolowanie terminów dostaw i dostępności produktów, rozwiązywanie problemów związanych z procesem obsługi klienta, efektywna komunikacja mailowa i telefoniczna
Efektywne delegowanie zadań i monitorowanie wyników
Motywowanie oraz rozwijanie umiejętności podległych pracowników
Oczekujemy:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta, w prowadzeniu zespołu obsługi klienta w firmie o profilu handlowym
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
Znajomość systemów ERP, mile widziane JD Edwards
Zdolności analitycznych oraz mediacyjnych
Kreatywnego podejścia do problemów oraz otwartość na zmiany
Oferujemy:
Pracę w międzynarodowej organizacji, o stabilnej pozycji na rynku
Samodzielne stanowisko, umożliwiające wykazanie się kreatywnością i innowacyjnością
Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń oraz dodatkowych benefitów
Indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
Możliwość budowania zespołu specjalistów z zakresu obsługi Klienta
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?