#

Customer Advocate (praca zdalna)

LiveSpace Sp. z o.o.

Warszawa / Cała Polska, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Szukamy otwartej, pozytywnej osoby, która wesprze nas w obsłudze klienta i codziennych aktywnościach związanych z rozwijaniem i promowaniem jednego z czołowych polskich CRM.

Opis stanowiska

Twoim zadaniem będzie dbanie o to, by klienci otrzymywali najwyższy poziom wsparcia i wiedzy dotyczącej LiveSpace. Ponieważ niedługo wchodzić będziemy na anglojęzyczne rynki, będziesz także brać udział w tworzeniu materiałów i tłumaczeniu tekstów na język angielski.

Nazwa stanowiska odzwierciedla nasze podejście do klienta – chcemy, by widzieli w Tobie partnera, który rozumie ich potrzeby i umie zaoferować realną pomoc.

 

Zakres odpowiedzialności

  • wsparcie w codziennej obsłudze i edukacji klienta po polsku i angielsku (chat, e-maile, rozwijanie działu z pomocą na stronie)
  • tłumaczenie z polskiego na angielski tekstów na stronę internetową oraz materiałów marketingowych
  • pomoc w szerzeniu dobrego słowa (m.in. przygotowywanie e-mailingu, działania PRowe, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, przygotowywanie prezentacji, pomoc w prowadzeniu kampanii)
  • research tematów związanych z rozwojem produktu
  • zbieranie opinii o produkcie i proponowanie usprawnień
  • pisanie tekstów na bloga

Wymagania

  • silna potrzeba rozwijania się i uczenia nowych rzeczy
  • pozytywne usposobienie, chęć pomagania innym
  • terminowość, sumienność i samodzielność
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • warunki do pracy zdalnej

 

Mile widziane

  • zainteresowanie nowymi technologiami i startupami
  • doświadczenie w tłumaczeniu na język angielski
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • doświadczenie w pracy zdalnej
  • znajomość tematyki aplikacji CRM i zarządzania sprzedażą
  • studia filologiczne

 

Co proponujemy?

  • możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającym się startupie w zakresie obsługi klienta i promocji
  • Możliwość pracy zdalnej, bez wychodzenia z domu
  • Niezłe wynagrodzenie, dostosowane do umiejętności
  • Możliwe różne formy współpracy (umowa, faktura)
  • Realny wpływ na kształt innowacyjnego produktu, docenianego przez branżę i klientów

Prezentacja firmy

LiveSpace to aplikacja do zarządzania sprzedażą i relacjami z ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/09/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi