Opis stanowiska pracy
Szukamy otwartej, pozytywnej osoby, która wesprze nas w obsłudze klienta i codziennych aktywnościach związanych z rozwijaniem i promowaniem jednego z czołowych polskich CRM.
Opis stanowiska
Twoim zadaniem będzie dbanie o to, by klienci otrzymywali najwyższy poziom wsparcia i wiedzy dotyczącej LiveSpace. Ponieważ niedługo wchodzić będziemy na anglojęzyczne rynki, będziesz także brać udział w tworzeniu materiałów i tłumaczeniu tekstów na język angielski.
Nazwa stanowiska odzwierciedla nasze podejście do klienta – chcemy, by widzieli w Tobie partnera, który rozumie ich potrzeby i umie zaoferować realną pomoc.
Zakres odpowiedzialności
- wsparcie w codziennej obsłudze i edukacji klienta po polsku i angielsku (chat, e-maile, rozwijanie działu z pomocą na stronie)
- tłumaczenie z polskiego na angielski tekstów na stronę internetową oraz materiałów marketingowych
- pomoc w szerzeniu dobrego słowa (m.in. przygotowywanie e-mailingu, działania PRowe, prowadzenie profili w mediach społecznościowych, przygotowywanie prezentacji, pomoc w prowadzeniu kampanii)
- research tematów związanych z rozwojem produktu
- zbieranie opinii o produkcie i proponowanie usprawnień
- pisanie tekstów na bloga
Wymagania
- silna potrzeba rozwijania się i uczenia nowych rzeczy
- pozytywne usposobienie, chęć pomagania innym
- terminowość, sumienność i samodzielność
- bardzo dobra znajomość j. angielskiego
- warunki do pracy zdalnej
Mile widziane
- zainteresowanie nowymi technologiami i startupami
- doświadczenie w tłumaczeniu na język angielski
- doświadczenie w obsłudze klienta
- doświadczenie w pracy zdalnej
- znajomość tematyki aplikacji CRM i zarządzania sprzedażą
- studia filologiczne
Co proponujemy?
- możliwość zdobycia doświadczenia w rozwijającym się startupie w zakresie obsługi klienta i promocji
- Możliwość pracy zdalnej, bez wychodzenia z domu
- Niezłe wynagrodzenie, dostosowane do umiejętności
- Możliwe różne formy współpracy (umowa, faktura)
- Realny wpływ na kształt innowacyjnego produktu, docenianego przez branżę i klientów
Prezentacja firmy
LiveSpace to aplikacja do zarządzania sprzedażą i relacjami z ...
LiveSpace to aplikacja do zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem, przeznaczona dla firm szukających nie tylko niezawodnego narzędzia do wsparcia sprzedaży, ale także
gotowych do wdrożenia pomysłów i dobrych praktyk.
W odróżnieniu od większości systemów CRM, LiveSpace pomaga zespołom sprzedaży
i obsługi klienta lepiej i mądrzej wykorzystać posiadane informacje m.in. do wsparcia
procesu sprzedaży, prognozowania przychodów oraz motywowania i oceny
pracowników.
Za naszą pracę doceniają nas nie tylko nasi klienci, ale także eksperci branżowi, co potwierdza obecność LiveSpace w finałach Aulerów, Orange Fab, ekomersów oraz Business Wall Of Fame.
Masz dużo zapału do działania, szukasz ciekawej, rozwijającej pracy w branży technologicznej i nade wszystko chcesz się rozwijać? Wyślij nam swoje CV!
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/09/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce