CRM Specialist - marka premium
Warszawa CRM Specialist - marka premium
Warszawa
NR REF.: 1088339
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka premium,o rozpoznawalnym brandzie,oferująca szeroki wachlarz produktów,
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko CRM Specialist do warszawskiego biura firmy. CRM Specialist będzie odpowiadać zarealizację działań mających na celu utrzymanie klienta w tym: planowanie, wdrażanie i koordynowanie kampanii lojalnościowych (kampanie mailingowe, e-mailingowe CRM i ecommerce, SMS-owe, mobile, itp.), tworzenie i redagowanie treści w materiałach komunikacji, przygotowywanie raportów, zestawień oraz rozliczeń akcji komunikacyjnych; monitoring działań konkurencji w zakresie CRM; współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 2-letnim doświadczeniem w obszarze CRM lub programów lojalnościowych, z rozwiniętymiumiejętności analitycznymi i komunikacyjnymi. Poszukujemy osób samodzielnych i odpowiedzialnych, z dbałością o wysoką jakość realizowanych zadań. Od Kandydatów oczekujemy bardzo dobrej obsługi pakietu Office idobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i możliwości dalszego rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji.
Warszawa
NR REF.: 1088339
Twoja następna firma
Nasz Klient to międzynarodowa marka premium,o rozpoznawalnym brandzie,oferująca szeroki wachlarz produktów,
Twoje następne stanowisko
Poszukujemy Kandydatów na stanowisko CRM Specialist do warszawskiego biura firmy. CRM Specialist będzie odpowiadać zarealizację działań mających na celu utrzymanie klienta w tym: planowanie, wdrażanie i koordynowanie kampanii lojalnościowych (kampanie mailingowe, e-mailingowe CRM i ecommerce, SMS-owe, mobile, itp.), tworzenie i redagowanie treści w materiałach komunikacji, przygotowywanie raportów, zestawień oraz rozliczeń akcji komunikacyjnych; monitoring działań konkurencji w zakresie CRM; współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z min. 2-letnim doświadczeniem w obszarze CRM lub programów lojalnościowych, z rozwiniętymiumiejętności analitycznymi i komunikacyjnymi. Poszukujemy osób samodzielnych i odpowiedzialnych, z dbałością o wysoką jakość realizowanych zadań. Od Kandydatów oczekujemy bardzo dobrej obsługi pakietu Office idobrej znajomości języka angielskiego.
Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie i możliwości dalszego rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.