Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
CRM Project Coordinator
Lokalizacja: WarszawaCRM Project Manager dołączy do progresywnej organizacji, największego polskiego dewelopera, który realizuje inwestycje w trzech sektorach rynku nieruchomości. Stanie się częścią zespołu odpowiedzialnego za wprowadzanie kluczowych inicjatyw zmierzających do optymalizacji prowadzonego bieznesu. CRM Project Manager będzie naturalnym pomostem pomiędzy biznesem (różne działy, w zalezności od potrzeb przydzielonego projektu) – wewnętrznym działem IT – vendorami zewnętrznymi. Większość projektów krążyć będzie wokół nowo zaimplementowanego w ramach firmy CRM-u (projekty w obszarze call center, sprzedaży, marketing automation).
Oczekiwania względem Kandydatów:
- bardzo dobry warsztat z Project management (formalne, organizacyjne, operacyjne, techniczne)
- zarządzanie Zespołem projektowym, praca z harmonogramami, umiejętność zarządzania Dostawcami,
- znajomość systemów CRM-owych, w obszarze Call center, Sprzedaży, Marketing automation
- znajomość obszaru systemów raportowych i BI oraz podstawowej analityki projektowej (P&L), założenia do Benefit & Business Case
- umiejętność pracy z Partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi (również w strukturach międzynarodowych)
- doświadczenie w przygotowaniu RFI i RFP w dużych projektach cross-segmentowych, doświadczenie w prowadzeniu przetargów projektowych, ewaluacji ofert
- doświadczenie w Campaign management i strategii Up-sell z takimi aspektami jak segmentacja, profilowanie
- znajomość obszarów związanych z tworzeniem systemów motywacyjnych i systemów prowizyjnych
- zdolności analityczne połączone z dociekliwością i skrupulatnością
- sprawne kierowanie zespołem - zdolności przywódcze i świetna komunikacja
- budowanie partnerstw, zdolności zjednania sobie osób
- bardzo dobra organizacja i praktyczna umiejętność wykorzystania zagadnień ergonomii, optymalizacji procesów
- umiejętność skutecznych negocjacji
- łatwość zdobywania i przekazywania wiedzy w organizacji
Oczekiwania względem Kandydatów:
- praca u lidera rynkowego
- aktywny udział w zmianie dokonującej się w firmie dzięki wdrażanym inicjatywom (np. nowy system prowizyjny dla działu sprzedaży, implementacja i rozwój internetowego biura obsługi klienta)
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów