#

CRM Project Coordinator

Devire

Warszawa, mazowieckie

Devire
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.

Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.

CRM Project Coordinator

Lokalizacja: Warszawa

CRM Project Manager dołączy do progresywnej organizacji, największego polskiego dewelopera, który realizuje inwestycje w trzech sektorach rynku nieruchomości. Stanie się częścią zespołu odpowiedzialnego za wprowadzanie kluczowych inicjatyw zmierzających do optymalizacji prowadzonego bieznesu. CRM Project Manager będzie naturalnym pomostem pomiędzy biznesem (różne działy, w zalezności od potrzeb przydzielonego projektu) – wewnętrznym działem IT – vendorami zewnętrznymi. Większość projektów krążyć będzie wokół nowo zaimplementowanego w ramach firmy CRM-u (projekty w obszarze call center, sprzedaży, marketing automation).

Oczekiwania względem Kandydatów:

  • bardzo dobry warsztat z Project management (formalne, organizacyjne, operacyjne, techniczne)
  • zarządzanie Zespołem projektowym, praca z harmonogramami, umiejętność zarządzania Dostawcami,
  • znajomość systemów CRM-owych, w obszarze Call center, Sprzedaży, Marketing automation
  • znajomość obszaru systemów raportowych i BI oraz podstawowej analityki projektowej (P&L), założenia do Benefit & Business Case
  • umiejętność pracy z Partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi (również w strukturach międzynarodowych)
  • doświadczenie w przygotowaniu RFI i RFP w dużych projektach cross-segmentowych, doświadczenie w prowadzeniu przetargów projektowych, ewaluacji ofert
  • doświadczenie w Campaign management i strategii Up-sell z takimi aspektami jak segmentacja, profilowanie
  • znajomość obszarów związanych z tworzeniem systemów motywacyjnych i systemów prowizyjnych
  • zdolności analityczne połączone z dociekliwością i skrupulatnością
  • sprawne kierowanie zespołem - zdolności przywódcze i świetna komunikacja
  • budowanie partnerstw, zdolności zjednania sobie osób
  • bardzo dobra organizacja i praktyczna umiejętność wykorzystania zagadnień ergonomii, optymalizacji procesów
  • umiejętność skutecznych negocjacji
  • łatwość zdobywania i przekazywania wiedzy w organizacji

Oczekiwania względem Kandydatów:

  • praca u lidera rynkowego
  • aktywny udział w zmianie dokonującej się w firmie dzięki wdrażanym inicjatywom (np. nowy system prowizyjny dla działu sprzedaży, implementacja i rozwój internetowego biura obsługi klienta)
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem benefitów
Devire Devire Devire Devire

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi