W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
CRM Product Manager
Miejsce pracy: ŁódźWe are looking for dedicated, enthusiastic and passionate person for our client – global technology company in the center of Poland - Łódź. It's a place where you can cooperate with modern technology, gain expertise, and develop your skills and abilities.
You will be responsible for:
- Managing CRM processes relating to sales, customer support, account management, and marketing,
- Identifying continuous improvement opportunities focusing on automation and process improvements,
- Ensuring close and effective working relationships with developers and engineering teams,
- Optimization and development of the CRM processes to drive performance metrics and efficiency for all internal teams
- Increasement of productivity through streamlining processes within CRM.
Requirements:
- Min. 5 years of professional experience (preferring areas: customer service, master data, SSC & BPO organizations),
- Excellent knowledge of CRM tool (e.g. Salesforce),
- Proven track record in IT project management,
- Previous experience with CRM Product implementation,
- Solid experience of process improvements implementations,
- English language: B2/C1,
- Strong organizational and analytical skills and result-oriented approach.
Benefits:
- Modern office in the center of Lodz,
- Social benefits (sport card, fruits, lunch card, medical care, life insurance, car parking)
- Opportunity to work in great atmosphere with a team of diligent, passionate specialists,
- Flexible working hours,
- Attractive salary (B2B or UoP),
- Stable, prestigious multinational organization,
- Wide range of possibilities to grow: career development, trainings etc.