Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku copywritera będzie należało:
- pisanie wysokiej jakości artykułów
- lekkie pióro, bardzo dobra umiejętność pisania i redagowania tekstów
- doskonała znajomość języka polskiego (świetna znajomość zasad ortografii i interpunkcji)
- wykształcenie min. średnie
- kreatywność i wyczucie stylu
- zaangażowanie i chęci rozwoju
- dokładność, precyzja, terminowość
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie redakcyjne/dziennikarskie
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".
MedBiz.pl - to pierwszy w Polsce tak innowacyjny i rzetelny porta... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.