Opis stanowiska pracy

Do głównych zadań osoby zatrudnionej na stanowisku copywritera będzie należało:
- pisanie wysokiej jakości artykułów

Wymagania

- lekkie pióro, bardzo dobra umiejętność pisania i redagowania tekstów
- doskonała znajomość języka polskiego (świetna znajomość zasad ortografii i interpunkcji)
- wykształcenie min. średnie
- kreatywność i wyczucie stylu
- zaangażowanie i chęci rozwoju
- dokładność, precyzja, terminowość

Dodatkowe atuty:
- doświadczenie redakcyjne/dziennikarskie


Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Prosimy o załączenie klauzuli "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)".

Prezentacja firmy

MedBiz.pl - to pierwszy w Polsce tak innowacyjny i rzetelny porta... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/01/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi