Opis stanowiska pracy
Do głównych zadań będzie należało:
- tworzenie artykułów tematycznych i specjalistycznych,
- tworzenie tekstów promujących produkty i usługi, haseł reklamowych,
- proponowanie tematów nowych artykułów,
- redagowanie tekstów na potrzeby stron internetowych,
- bieżący nadzór nad zawartością stron internetowych,
- współtworzenie treści do materiałów handlowych oraz newsletterów,
- współpraca z zespołem w zakresie realizacji strategii content marketingowej,
- koordynacja współpracy z copywriter’ami zewnętrznymi.
Wymagania
- 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, dziennikarskie lub praca w agencji PR,
- mile widziana specjalizacja w danej dziedzinie (np. finanse i bankowość),
- jasny i czytelny styl wypowiedzi pisemnej,
- umiejętność pisania perswazyjnych tekstów,
- umiejętność tworzenie tekstów specjalistycznych wg. wytycznych,
- umiejętność przeredagowania tekstów,
- lekkie pióro, kreatywność i oryginalność,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność oraz dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole i budowania pozytywnych relacji z innymi ludźmi,
- bardzo dobra praktyczna znajomość Pakietu MS Office,
- wykształcenie wyższe bądź w trakcie studiów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym (B2/C1).
Oferujemy:
- pracę u lidera w branży e-marketingu, nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na pełen etat w biurze firmy,
- uczestnictwo w ciekawych projektach dla międzynarodowych marek,
- benefit sportowy,
- liczne szkolenia z zakresu marketingu internetowego,
- świetną atmosferę w zespole młodych i ambitnych pasjonatów branży internetowej,
- możliwość zdobycia unikatowej wiedzy i praktycznego doświadczenia pod okiem najlepszych specjalistów z branży.
Wraz z aplikacją prosimy o przesłanie 3 artykułów tematycznych lub specjalistycznych własnego autorstwa o długości min. 3 tysiące znaków.
Prezentacja firmy
SEMTEC Sp. z o.o.- agencja specjalizującej się w świadczeniu kompleksowy...
SEMTEC Sp. z o.o.- agencja specjalizującej się w świadczeniu kompleksowych usług SEO, w tym: audytów stron, content marketingu, zarządzania reputacją (SEO PR), zdejmowania filtrów nałożonych przez Google.
Należymy do Cube Group - pierwszego polskiego domu mediowego performance - wspólnie rocznie generujemy 2 miliardy złotych sprzedaży dla naszych klientów poprzez realizacje kompleksowych kampanii online nastawionych na efekt. Przygotowujemy m.in. strategię komunikacji, strategię mediową, planujemy i kupujemy media, wykonujemy prace kreatywne, wdrażamy i stale optymalizujemy działania online. Empik, PLL LOT, Żabka Polska, RWE, BZ WBK i Credit Agricole – to tylko część dużych klientów, którzy obdarzyli nas zaufaniem. Oprócz nich nasze działania docenili także: magazyn „Media & Marketing Polska”, który przyznał nam tytuł Agencji Roku, jurorzy Efektonów, którzy nagrodzili srebrnymi statuetkami nasze kampanie dla Answear i Orange, a także jurorzy Golden Arrow, którzy wyróżnili nas za kampanię dla Reserved.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 25/10/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Reklama / Komunikacja