Opis stanowiska pracy
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisko Handlowca na terenie małopolski.
Firma Copy Felix istnieje na rynku od 1992 roku i jest Autoryzowanym Partnerem firm : RICOH, Lexmark oraz Xerox.
Poszukujemy pracownika, który będzie się opiekował obecnymi klientami firmy jak i pozyskiwał nowe firmy do współpracy.
Oferujemy stałą pracę w stabilnej firmie, od poniedziałku do piątku w godz, od 8,00 - 16,00
Pracownik będzie miał do dyspozycji nowoczesne narzędzia pracy. Zapewniamy szkolenia produktowe i handlowe.
Wymagania
- doświadczenia w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta
- doświadczenia w pracy związanej z bezpośrednią obsługa klienta
- praktycznej znajomości pakietu Office
- komunikatywnego j. angielskiego
- wykształcenia min. średniego
- prawa jazdy kategorii B (czynnego)
Prezentacja firmy
Firma to ludzie, nie tacy z przypadku tylko tacy, którzy umieją z...
Firma to ludzie, nie tacy z przypadku tylko tacy, którzy umieją ze sobą współpracować i dawać z siebie to co najlepsze.
Copy Felix ma to szczęście, że pracują w niej ludzie, którzy traktują firmę jak drugi dom. Chcą pracować, chcą się dokształcać, widzą cel w swoim działaniu.
Istniejemy ponieważ Wy nasi Klienci uważacie, że jesteśmy potrzebni i dobrze wykonujemy swoją pracę. A o tym, że tak jest świadczy nasza ponad 20 letnia obecność na rynku. To dla Was się staramy, szkolimy i rozwijamy. Zatrudniamy pracowników na umowy o pracę i dbamy o ich rozwój.
Jesteśmy od lat związani z marką Ricoh i w niej się specjalizujemy. Z pełną odpowiedzialnością podpisując kontrakty serwisowe wiedząc, że w 100 % możecie nas polegać. Trzymamy stoki magazynowe Ricoh a także produktów z rodziny Ricoh czyli : Lanier, Nashuatec, Rex Rotary i Gestetner.
To na Wasze życzenie zajęliśmy się markami Lexmark, Panasonic, Minolta i zgodnie z naszą polityką uzyskaliśmy autoryzacje na sprzedaż i serwis tych marek. Dzięki temu mamy dostęp to specyfikacji technicznych urządzeń i możliwość zakupu oryginalnych części i tonerów.
Copy Felix jest głównie kojarzony z kopiarkami i urządzeniami wielofunkcjonalnymi. Ale my się dal Was zmieniamy ! Poszerzamy gamę produktową oferując drukarki, skanery, faxy a jeżeli jest taka potrzeba z Waszej strony zorganizujemy również niszczarkę ! Jesteśmy elastyczni ! Oferujemy oprogramowanie do zarządzania urządzeniami i kontroli kosztów ponieważ tego potrzebujecie i oczekujecie profesjonalnego doradztwa !
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/05/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing