#

Community Manager with fluent English

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Community Manager with fluent English

Miejsce pracy: Warszawa
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Job profile:

  • Content Planning & copywriting - development & localisation of editorial calendars based on social media strategy, local agency management
  • Publishing & consumer/stakeholder engagement - development, adaptation & posting of content, monitoring, moderation and response [social platforms & other online portals]
  • Media Strategy Management - understanding of basic SEO/ SEM analytics
  • Influencer outreach - working with online/offline influencers to amplify campaign content & messaging
  • Listening - experience using social media monitoring tools
  • Reporting & Analysis - development of reporting recommendations , compilation of key learnings
  • Relationship Management - day to day contact with various internal and external stakeholders
  • Administrative Co-ordination - managing campaign timelines, deliverables and outcomes
  • Thought leadership - knowledge and deep understanding of online communities and trends

Key competencies:

  • Exceptional communication skills - online marketing and/or journalism experience with strong written and verbal communications skills in Polish & English. Fluency in other Central & Southern European languages will be considered a plus
  • Understanding of SEO & SEM strategies to be used for online content
  • Be experienced in publishing to the web via a digital Content Management System
  • Critical thinking and understanding of when or not to engage in online conversations
  • Collaborative in nature - you will be dealing with multiple stakeholders across the business
  • Active participant in a wide variety of social media activities such as blogging, community development and management, social bookmarking, etc
  • Deep understanding of social networks and keeps abreast of online trends and developments
  • 1-2 years community management with either a digital media agency or an FMCG organisation

We offer:

  • Work with one of the world's most respected brands
  • Full time part job
  • Work in satisfying position


Numer referencyjny: MS/17/02/2017/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi