Community Manager with fluent English
Miejsce pracy: Warszawa
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Job profile:
- Content Planning & copywriting - development & localisation of editorial calendars based on social media strategy, local agency management
- Publishing & consumer/stakeholder engagement - development, adaptation & posting of content, monitoring, moderation and response [social platforms & other online portals]
- Media Strategy Management - understanding of basic SEO/ SEM analytics
- Influencer outreach - working with online/offline influencers to amplify campaign content & messaging
- Listening - experience using social media monitoring tools
- Reporting & Analysis - development of reporting recommendations , compilation of key learnings
- Relationship Management - day to day contact with various internal and external stakeholders
- Administrative Co-ordination - managing campaign timelines, deliverables and outcomes
- Thought leadership - knowledge and deep understanding of online communities and trends
Key competencies:
- Exceptional communication skills - online marketing and/or journalism experience with strong written and verbal communications skills in Polish & English. Fluency in other Central & Southern European languages will be considered a plus
- Understanding of SEO & SEM strategies to be used for online content
- Be experienced in publishing to the web via a digital Content Management System
- Critical thinking and understanding of when or not to engage in online conversations
- Collaborative in nature - you will be dealing with multiple stakeholders across the business
- Active participant in a wide variety of social media activities such as blogging, community development and management, social bookmarking, etc
- Deep understanding of social networks and keeps abreast of online trends and developments
- 1-2 years community management with either a digital media agency or an FMCG organisation
We offer:
- Work with one of the world's most respected brands
- Full time part job
- Work in satisfying position
Numer referencyjny: MS/17/02/2017/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.