Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.

Dla naszego Klienta - lidera w dziedzinie badań i usług z zakresu inwestycji aktualnie poszukujemy

communication specialist

Nr ref.: 39030
Praca stała
Lokalizacja: Zielona Góra

Zakres obowiązków:
  • wdrażanie i udoskonalanie strategii komunikacyjnej firmy
  • zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną (obecność w mediach społecznościowych, newsletter, informacje prasowe)
  • zarządzanie stroną internetową
  • inne działania marketingowe

Oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, PR)
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • umiejętność pisania, korekty (język angielski)
  • znajomość narzędzi e-marketingu
  • wysokie zdolności interpersonalne (komunikatywność, kreatywność, inicjatywa w działaniu)
  • znajomość MS Office, podstawy obróbki graficznej, SEO/Google Analytics

Oferta:
  • interesująca praca w międzynarodowym środowisku
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • stabilne warunki zatrudnienia
  • szkolenia branżowe

Zgodnie z obowiązującym prawem Randstad nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 47)

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi