Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego Klienta - lidera w dziedzinie badań i usług z zakresu inwestycji aktualnie poszukujemy
communication specialist
Nr ref.: 39030Praca stała
Lokalizacja: Zielona Góra
Zakres obowiązków:
- wdrażanie i udoskonalanie strategii komunikacyjnej firmy
- zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną (obecność w mediach społecznościowych, newsletter, informacje prasowe)
- zarządzanie stroną internetową
- inne działania marketingowe
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane dziennikarstwo, komunikacja, PR)
- biegła znajomość języka angielskiego
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność pisania, korekty (język angielski)
- znajomość narzędzi e-marketingu
- wysokie zdolności interpersonalne (komunikatywność, kreatywność, inicjatywa w działaniu)
- znajomość MS Office, podstawy obróbki graficznej, SEO/Google Analytics
- interesująca praca w międzynarodowym środowisku
- możliwość rozwoju zawodowego
- stabilne warunki zatrudnienia
- szkolenia branżowe