Client Infrastructure Specialist
Miejsce pracy: Częstochowa
W 2015 roku firma TRW Automotive została połączona z globalnym dostawcą branży motoryzacyjnej ZF Friedrichshafen AG. Korporacja posiada obecnie około 230 placówek w ponad 40 krajach. ZF jest jednym z trzech największych dostawców Automotive na świecie.
ZF TRW będąc wiodącym projektantem oraz producentem aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa obsługuje wszystkich największych producentów pojazdów samochodowych na całym świecie. ZF TRW jako jedna z dywizji firmy ZF posiada placówki w ponad 20 krajach, a także dysponuje 22 centrami technicznymi i 13 torami testowymi na wiodących rynkach świata.
ZF TRW będąc wiodącym projektantem oraz producentem aktywnych i pasywnych systemów bezpieczeństwa obsługuje wszystkich największych producentów pojazdów samochodowych na całym świecie. ZF TRW jako jedna z dywizji firmy ZF posiada placówki w ponad 20 krajach, a także dysponuje 22 centrami technicznymi i 13 torami testowymi na wiodących rynkach świata.
Position Summary:
This position is responsible for the operational support, administration and implementation of Client Infrastructure Services that Service Center IT Operation (SCO) provides to the users.
Responsibilities:
- Perform system design, engineering, installation, configuration, maintenance and support of the global ZF Client Infrastructure services
- Develop new solutions to optimize tools and processes to fulfill the needs of internal and/or external customers in the future, following the global corporate IT standards
- Participate in afterhours on-call rotations and shift-work
- Coaching and training for other teams
- Performing daily operational tasks according to ITIL standard processes
Skills and Experience:
- University degree in Information Systems, Computer Science, or related field
- 3+ years of professional experience providing customer support and technical issues resolution in medium or large scale environment
- 2+ years of experience in the IT field encompassing a majority of the following areas – Hypervisor and client virtualization technologies, MS Operating Systems, Active Directory, SCCM, Group Policy management, User profile management, IT Client Security
- Proven analytical abilities in addition to strong troubleshooting and diagnostic skills
- Relevant technical certifications are appropriable
- Ability/willingness to international travel up to 20 and to meet flexible schedule arrangements per customer requirements (i.e. off-shifts, on-call)
- Good command of English