Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Zarządzanie podległymi markami z nastawieniem na KPI oraz cele sprzedażowe
Kreowanie oraz zarządzanie wizerunkiem i komunikacją podległych marek
Odpowiedzialność za działania z obszaru Digital Marketingu
Prowadzenie działań nakierowanych na Performance Marketing
Tworzenie stron oraz serwisów internetowych
Współpraca z agencjami oraz innymi partnerami biznesowymi
Wymagania
Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
Doświadczenia we wprowadzaniu produktów/ usług i zarządzaniu nimi – min. 5 lat
Doświadczenia w budowaniu marek i zarządzaniu ich wizerunkiem
Umiejętności tworzenia i rozwijania strategii dla marek
Doświadczenia na rynku B2B
Samodzielności, kreatywności i analitycznego podejścia
Dobrej znajomości języka angielskiego
Twoim atutem będzie:
Doświadczenie w branży FMCG
Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży
Prawo jazdy kat. B
W ramach współpracy możesz liczyć na:
Stabilne zatrudnienie w liczącej się na rynku organizacji
Umowę o pracę, pełny etat i wszystkie świadczenia gwarantowane prawem pracy
Pakiet socjalny – opiekę medyczną, kartę lunchową oraz dodatkowe bonusy
Narzędzia niezbędne do wypełniania obowiązków
I co najważniejsze – świetną atmosferę i dobry klimat pracy.
Prezentacja firmy
Staff Partners to lider w dostarczaniu wykwalifikowanych kandydatów. Jes...
Staff Partners to lider w dostarczaniu wykwalifikowanych kandydatów. Jesteśmy agencją doradztwa personalnego, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości usług klientom oraz dbanie o relacje z kandydatami.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
19/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Reklama / Komunikacja
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?