Opis stanowiska pracy

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii dla marek
  • Zarządzanie podległymi markami z nastawieniem na KPI oraz cele sprzedażowe
  • Kreowanie oraz zarządzanie wizerunkiem i komunikacją podległych marek
  • Odpowiedzialność za działania z obszaru Digital Marketingu
  • Prowadzenie działań nakierowanych na Performance Marketing
  • Tworzenie stron oraz serwisów internetowych
  • Współpraca z agencjami oraz innymi partnerami biznesowymi

Wymagania

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • Doświadczenia we wprowadzaniu produktów/ usług i zarządzaniu nimi – min. 5 lat
  • Doświadczenia w budowaniu marek i zarządzaniu ich wizerunkiem
  • Umiejętności tworzenia i rozwijania strategii dla marek
  • Doświadczenia na rynku B2B
  • Samodzielności, kreatywności i analitycznego podejścia
  • Dobrej znajomości języka angielskiego


Twoim atutem będzie:

  • Doświadczenie w branży FMCG
  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży
  • Prawo jazdy kat. B


W ramach współpracy możesz liczyć na:

  • Stabilne zatrudnienie w liczącej się na rynku organizacji
  • Umowę o pracę, pełny etat i wszystkie świadczenia gwarantowane prawem pracy
  • Pakiet socjalny – opiekę medyczną, kartę lunchową oraz dodatkowe bonusy
  • Narzędzia niezbędne do wypełniania obowiązków
  • I co najważniejsze – świetną atmosferę i dobry klimat pracy.

Prezentacja firmy

Staff Partners to lider w dostarczaniu wykwalifikowanych kandydatów. Jes... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
19/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi