Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Business Development Manager
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy motoryzacyjnej w związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatów na nowo tworzone stanowisko Business Development Managera.
Zadania:
- Przygotowanie budżetu, zarządzanie i raportowanie wskaźników
- Osiąganie celów komercyjnych (obroty, udział w rynku, zamówienia, cena)
- Tworzenie ofert zgodnie z wymaganiami klientów oraz prowadzenie negocjacji podczas procesu pozyskiwania nowych klientów
- Ustalanie cen sprzedaży na podstawie wiedzy o rynku i konkurentach
- Analiza rynku oraz konkurencji i przygotowywanie na tej podstawie strategii marketingowej
- Inicjowanie i prowadzenie wszelkich możliwych działań w celu umożliwienia przedstawienia, w wyznaczonym terminie, konkurencyjnej oferty technicznej i ekonomicznej
- Udział w zespołach projektowych w celu wyjaśnienia i obrony punktu widzenia klienta pod względem jakości, kosztów, terminów dostaw oraz w celu spełnienia ich wymagań technicznych
- Kontakt z klientem oraz informowanie o wszelkich zmianach w produktach (technicznych i ekonomicznych)
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne lub techniczne
- Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku sprzedażowym w branży motoryzacyjnej
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego
- Umiejętność zarządzania projektami
- Rozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne;
- Umiejętność pracy w zespole i odporność na stres;
- Kreatywność i dynamizm w działaniu.
- Dobra znajomi MS Office.