BLIRT S.A. jest polską firmą badawczo-rozwojową, poszukującą rozwiązań w zakresie innowacyjnej biotechnologii. Wykorzystując potencjał naukowy pracowników, synergię różnych dziedzin nauki i nowoczesne zaplecze techniczne, BLIRT oferuje szeroką gamę produktów w zakresie biologii molekularnej oraz inżynierii genetycznej, głównie do badań naukowych, w szczególności enzymy i białka, zestawy do izolacji materiału genetycznego, odczynniki do PCR. W związku z silnym rozwojem sprzedaży zagranicznej poszukujemy profesjonalnych kandydatów na stanowisko:
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
Miejsce pracy: ok. 80% czasu pracy w biurze firmy w Gdańsku, 20% zagraniczne wyjazdy służbowe.
Idealnym kandydatem na to stanowisko będzie osoba, której profil łączy fachową wiedzę z zakresu biologii molekularnej z umiejętnościami marketingowo-sprzedażowymi, jak również zmysłem do przedsiębiorczego działania.
Celem stanowiska jest poszukiwanie we wskazanych krajach partnerów biznesowych oraz dystrybutorów produktów stanowiących ofertę firmy BLIRT.
Najważniejsze zadania:
- Realizacja polityki sprzedaży/dystrybucji produktów BLIRT.
- Określenie grupy docelowej potencjalnych nabywców.
- Bezpośrednia sprzedaż produktów BLIRT na podległym terenie.
- Doradztwo merytoryczne i naukowe dla Klientów i/lub dystrybutorów w obszarze stosowanych rozwiązań.
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami i dystrybutorami.
- Działania zmierzające do pozyskiwania nowych dystrybutorów, w tym nawiązywanie kontaktów bezpośrednich (telefon/e-mail) oraz organizowanie i przeprowadzanie spotkań.
- Prezentacja oferty produktów BLIRT.
- Reprezentacja BLIRT na targach i konferencjach.
- Raportowanie oraz uzupełnianie bazy danych Klientów.
Efektywna realizacja wymienionych powyżej zadań wymaga:
- Wykształcenia wyższego w kierunku biotechnologicznym lub pokrewnym.
- Doświadczenia w sprzedaży B2B.
- Szerokiej wiedzy z zakresu inżynierii genetycznej oraz znajomości technik biologii molekularnej.
- Bardzo dobrej znajomości technik PCR.
- Wysokiego poziomu kultury osobistej i nastawienia na etyczną pracę.
- Wysokich kompetencji interpersonalnych.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym.
- Nastawienia na realizację celów, odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane zadania.
- Samodzielności oraz doskonałych zdolności planowania i organizacji własnej pracy.
- Prawa jazdy kategorii B i gotowości do częstych podroży służbowych.
W zamian oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się organizacji o wysokich standardach działania.
- Umowę o pracę oraz motywacyjny system premiowy.
- Przeszkolenie w zakresie wiedzy o produktach i wsparcie ze strony firmy.
- Niezbędne narzędzia pracy: telefon, laptop.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie CV.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami i nie zwracamy nadesłanych ofert.