Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Business Development Manager (Private Label)
Business Development Manager (Private Label)
Miejsce pracy / Location WarszawaNasz Klient zapewnia / Our Client offers
Naszym Klientem jest firma będąca jednym z globalnych liderów w swojej kategorii na rynku marek własnych, posiadająca swoje portfolio w kanale dyskontów i w rynku nowoczesnym. Wspólnie poszukujemy Kandydata, który samodzielnie pokieruje współpracą z największymi klientami firmy.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Kompleksowa współpraca z największymi klientami kanału dyskontów
- Tworzenie strategii produktowej, promocyjnej oraz samodzielne prowadzenie negocjacji rocznych
- Realizowanie celów biznesowych (obrót, profit, wolumen)
- Analiza potencjału współpracy oraz optymalizacja portfolio w celu zapewnienia najlepszych wyników sprzedażowych
- Współpraca z pozostałymi pracownikami firmy przy budowaniu pełnej strategii rozwoju sprzedaży do sieci międzynarodowych, szczególnie z działem marketingu, produkcji, demand planningu i logistyki zlokalizowanymi w różnych częściach Europy
- Inicjowanie i prowadzenie aktywności sprzedażowych i marketingowych, zapewnianie właściwej ekspozycji i optymalnego kształtu portfolio
- Odpowiedzialność za P&L swoich klientów oraz realizację założeń budżetu rocznego
Oczekiwania wobec Kandydatów:
- Minimum 10 - letnie doświadczenie w dziale sprzedaży firm FMCG, w tym minimum 5 w samodzielnym zarządzaniu relacjami z Kluczowymi Klientami w branży FMCG (pełna odpowiedzialność za proces negocjacji), mile widziane doświadczenie w pracy z dyskontami
- Wykształcenie wyższe
- Praktyczna znajomość specyfiki współpracy z kanałem dyskontów
- Umiejętność budowania wspólnych celów z Klientem
- Inicjatywa w zakresie rozwoju kategorii (produkcja w Polsce i w fabrykach w Europie)
- Wysoko rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego