Opis stanowiska pracy

Specjalizujemy się w organizacji transportu na terenie całej Europy. Swoim klientom gwarantujemy bezpieczeństwo i pełną obsługę procesu logistycznego od momentu otrzymania zlecenia do dostarczenia ładunku do odbiorcy. Stosujemy innowacyjne rozwiązania i technologie, które wykraczają ponad dotychczas oferowane standardy działania w branży. Dzięki wysokiej jakości usług, skuteczności oraz wiarygodności obsługujemy już ponad 2 tysiące firm. Jesteśmy rzetelnym partnerem dla naszych Klientów oraz stabilnym i godnym zaufania pracodawcą. Posiadamy oddziały w takich miastach jak: Międzychód, Poznań, Szczecin, Gorzów Wielkopolski, Toruń, Warka i Olsztyn. Nasz rozwój oznacza również rozwój zespołów w oddziałach, w związku z tym ogłaszamy nabór na stanowisko:

Business Development Manager
- Branża TSL
Miejsce pracy: Zagraniczne delegacje


Opis stanowiska:
• Nawiązywanie i rozwijanie długoterminowych relacji handlowych z klientami różnych branż firm zagranicznych, w zakresie współpracy w ramach usług spedycyjnych,
• Przygotowywanie ofert,
• Spotkania biznesowe w firmach na terenie Europy Zachodniej,
• Negocjowanie warunków współpracy z klientami,
• Poszerzanie bazy klientów,
• Delegacje zagraniczne,
• Raz w miesiącu spotkania w centrali firmy w Międzychodzie,
• Raportowania o wynikach swojej pracy zgodnie z przyjętymi standardami organizacji.

Wymagania

Wymagania:
• Kilkuletnie doświadczenie w branży TSL,
• Minimum kilkuletnie doświadczenie w nawiązywaniu i rozwijaniu kontaktów handlowych ,
• Doświadczenie w kontaktach biznesowych na terenie Państw Europy Zachodniej,
• Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikacji biznesowej,
• Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem,
• Gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,
• Dyspozycyjności od poniedziałku do piątku,
• Samodyscyplina oraz umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
• Wysokiej kultury osobistej oraz przestrzegania zasad etyki biznesowej.



Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę w ramach własnej działalności gospodarczej,
• Zasadnicze wynagrodzenie + prowizja zależna od wyników pracy,
• Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop oraz telefon komórkowy,
• Opłacone koszty transportu: paliwo, bilety lotnicze i noclegi,
• Pozytywną atmosferę i przyjazną kulturę pracy,
• Możliwości rozwoju zawodowego w miarę rozwoju biznesu,
• Pracę w rodzinnej firmie kierującej się wartościami i zasadami.

Osoby zainteresowane udziałem w procesie rekrutacji proszone są o przesłanie aplikacji za pośrednictwem portalu.

Prosimy o uwzględnienie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z poniższym wzorem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)”

Dziękujemy zainteresowanie ofertą i informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.

Prezentacja firmy

ABC–Czepczyński Sp. z o.o. S. k. od kilkunastu lat świadczy usług... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/01/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Logistyka, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Kadra zarządzająca

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi