Prężnie rozwijająca się firma specjalizująca się hurtową i detaliczną sprzedażą częsci motoryzacyjnych z siedzibą w Toruniu zatrudni osobę odpowiedzialną za kompleksową obsługę sprzedaży przez allegro/sklep internetowy oraz sprzedaż w sklepie stacjonarnym.
Praca od poniedziałku do piątku w warszawskim oddziale na Woli.
Obowiązki pracownika:
- wystawianie aukcji w serwisie allegro (przygotowanie zdjęć, przygotowanie opisów, kontakt z klientem, obsługa zapytań),
- przygotowywanie i realizacja zamówień,
- śledzenie działań konkurencji,
- realizacja obowiązków biurowych,
- obsługa połączeń telefonicznych (przychodzących),
- obsługa klientów sklepu stacjonarnego,
Wymagania od kandydata:
- punktualność,
- dobra organizacja pracy,
- biegła znajomość komputera, pakietów biurowych (znajomość obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem),
- podstawowa znajomość HTML,
- chęć do pracy i poznawania nowych rzeczy,
- umiejętność szukania materiałów w sieci,
- doświadczenie w sprzedaży na allegro, obsłudze sklepów allegro,
- mile widziana obsługa kasy fiskalnej,
- mile widziana znajomość branży motoryzacyjnej,
- uczciwość, samodzielność, kreatywność,
- zaangażowanie oraz nastawienie na zwiększenie sprzedaży,
Sprzedaż części zamiennych do samochodów z grypy VW
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.