Opis stanowiska pracy

ECOM Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma działająca w branży usługowej. Powstała w 2012 roku. Spółka jest właścicielem marki ExtraPost działającej na terenie całej Polski. Zajmuje się kompleksową obsługą klientów indywidualnych i biznesowych w zakresie obsługi pocztowej, kurierskiej i transportowej.

O sukcesach ECOM Sp. z o.o. decyduje kompetentny, zaangażowany i profesjonalny zespół, który gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług. Obecnie ECOM Sp. z o.o. poszukuje pracownika na stanowisko:
BRAND MANAGER

Miejsce pracy: Tarnów, (cała Polska)

Zatrudniony pracownik odpowiedzialny będzie za:
• zarządzanie zespołem sprzedażowym i realizacja założonych celów sprzedażowych,
• tworzenie i realizacja strategii rozwoju sieci punktów kurierskich,
• obsługa dotychczasowych klientów, doradztwo w zakresie oferty produktowej, utrwalania marki firmy na rynku,
• tworzenie i koordynacja działań marketingowych,
• współpracę z firmami zewnętrznymi, dostawcami,
• uczestnictwo w targach, szkoleniach, monitorowanie działań konkurencji,
• prowadzenie dokumentacji oraz raportowanie.
Od kandydatów oczekujemy:
• wyższego wykształcenia,
• doświadczenia sprzedażowego znajomości metod i technik sprzedaży,
• umiejętności prowadzenia negocjacji i umiejętności efektywnego osiągania założonego celu,
• doświadczenia w pracy z klientem biznesowym i detalicznym (minimum 2 lata),
• wyśmienitych zdolności interpersonalnych, komunikatywności, zdolności przywódczych,
• biegłej obsługi komputera, m.in. środowiska MS Office oraz obsługi Internetu,
• znajomości języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym,
• samodzielności w działaniu,
• odpowiedzialności, asertywności, bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
• wysokiej kultury osobistej, determinacji i odporność na stres,
• posiadania prawa jazdy kat. B i doświadczenia w prowadzeniu pojazdu.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i prowizyjnej
• szkolenie przygotowujące do realizacji powierzonych zadań,
• interesującą i ambitną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• umowa o pracę lub własna działalność gospodarcza, nielimitowany czas pracy,
• perspektywy rozwoju i awansu zawodowego,
• podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
• możliwość zdobycia unikatowego doświadczenia zawodowego,
• pracę w przyjaznym i interesującym środowisku,
• narzędzia do pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego (w formacie PDF)
W tytule maila prosimy o wpisanie numeru referencyjnego: BM/TARNÓW/2014


Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez ECOM SP. Z O.O. z siedzibą w Pogórskiej Woli, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), dla potrzeb niezbędnych do realizacji prowadzonego procesu rekrutacji oraz na przechowywanie i wykorzystanie ich dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do podanych danych, ich zmiany oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie, a podanie danych nastąpiło dobrowolnie.

Osobom nadsyłającym oferty zapewniamy pełną dyskrecję. Skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

ECOM Sp. z o.o. to firma powstała 2012 o charakterze usługowo ha... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Wynagrodzenie
2 000PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi