Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Brand Manager (marketing)

Miejsce pracy: cały region
6-19-58349

Dla naszego Klienta jednej z wiodących marek suplementów diety na świecie poszukujemy Brand Managera.

Będziesz odpowiedzialny za:

- tworzenie analiz i raportów dotyczących rynków suplementów diety i leków OTC
- współpracę oraz aktywny udzial w negocjacjach z dużymi mediami (TV, radio, internet)
- tworzenie i realizację strategii marketingowej
- planowanie wydatków na kapanie danego produktu
- zarządzanie wybranymi kategoriami produktowymi

Wymagania:
Wymagania:

- minimum 3-letnie doświadczenie w branży suplementów diety lub farmacji - WARUNEK KONIECZNY
- doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi lub domami mediowymi
- wykształcenie wyższe (marketing, reklama, PR)
- doświadczenie w tworzeniu analiz rynkowych
- dobra znajomość języka angielskiego
- doświadczenie w cyklu życia produktu
- innowacyjność i kreatywność
- umiejętność zarządzania projektami

Korzyści:
- umowa o pracę
- prywatna opieka medyczna
- karta Multi Sport
- rozbudowana ścieżka kariery

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi