Brand Manager (FMCG)
Miejsce pracy: Swarzędz k PoznańDla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającego się producenta działającego w sektorze FMCG, poszukujemy obecnie doświadczonej osoby, która dołączy do zespołu i obejmie stanowisko Brand Managera
Do zadań należeć będzie:
- analiza rynku, danych sprzedażowych oraz analizy związane z cyklem życia produktu
- monitoring trendów rynkowych i otoczenia rynkowego
- przygotowanie i wprowadzanie zmian w portfolio produktowym
- realizowanie modyfikacji w zakresie istniejących marek oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek
- tworzenie wytycznych dla działów kreatywnych, delegowanie i ekzekwowanie zadań
- rekomendacje dotyczące optymalizacji asortymentu
- ścisła współpraca z działem sprzedażowym, rozwoju i badań oraz technologicznym
- odpowiedzialność za organizację akcji trade marketingowych
- prowadzenie działań e-marketingowych dla wybranych marek (portale społecznościowe, SEO/SEM)
Kandydat/-ka powinien spełniać następujące wymagania:
- wykształcenie wyższe
- 1,5 roczne doświadczenie w dziale marketingu, najlepiej w branży FMCG
- znajomość zagadnień związanych z działaniami promocyjnymi w szczególności (BTL, Social Media, współpraca z sieciami, doświadczenia w trade marketingu)
- znajomość metodyki pracy w oparciu o zarządzanie projektami
- umiejętność analitycznego myślenia
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności PowerPoint i Excel
- mile widziana znajomość systemu klasy ERP – SAP
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność, dokładność, skrupulatność
Oferujemy:
- zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin w oparciu o umowę o pracę
- bardzo dobrą atmosferę pracy
- świąteczny fundusz socjalny
- opiekę medyczną
- kartę Multisport
Osoby zainteresowane zapraszamy do skierowania swojej aplikacji za pośrednictwem serwisu.
Każda aplikacja powinna bezwzględnie posiadać zgodę na przetwarzanie danych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacyjnych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).