W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Brand Manager- branża FMCG
Miejsce pracy: WarszawaDla naszego Klienta, nowatorskiej i dynamicznie rozwijającej się firmy z obszaru FMCG poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Brand Managera.
Wybrana osoba będzie miała wyjątkową okazję rozwijania marki na rynku polskim i międzynarodowym.
- opracowywanie i wdrażanie krótko i długoterminowych planów marketingowych dla nowej marki
- zarządzanie marką i efektywnością finansową z uwzględnieniem wszystkich działań prosprzedażowych
- zarządzanie wprowadzeniem marki na rynek
- prowadzenie skoordynowanych działań marketingowych
- monitorowanie i analiza rynku pod kątem innowacji i nowości produktowych
- planowanie i analiza rozwoju produktów
- prowadzenie badań rynku i działań konkurencji
- aktywna współpraca ze wszystkimi działami w firmie, w szczególności z działem sprzedaży
- współpraca z agencjami reklamowymi
- wdrażanie zaplanowanej strategii w obszarze mediowym digitalowym, sprzedażowym oraz monitorowanie postępów realizacji wdrożonej strategii
- kontrola budżetu i rezultatów akcji marketingowych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe o kierunku marketing lub zarządzanie
- co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku Product lub Brand Managera w branży FMCG
- bardzo dobra znajomość i rozumienie rynku FMCG, specyfiki działania zarówno z perspektywy B2B jak i B2C
- znajomość całego łańcucha dostaw dla produktów - od produkcji po półkę sklepową
- sprawne zarządzanie badaniami, analizami dotyczącymi rynku konsumenta / klienta
- doświadczanie w budowaniu i wdrażaniu strategicznych i operacyjnych planów działania
- doświadczenie w pracy z agencjami – reklamowe, mediowe, badawcze: rynku oraz konsumenta
-mile widziane doswiadczenie w zarządzaniu zespołem projektowym
- umiejętność planowania oraz wdrażania strategii marketingowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym
- obsługa pakietu MS Office
Korzyści:
- Unikatowa możlwiość kreowania nowej marki na rynku
- Świetna atmosfera pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego, pakiet szkoleń kompetencyjnych i produktowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Bezpłatny dostęp do produktów z bogatej oferty firmy