Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Branch Manager
Twoja przyszła Firma / Your future Company
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim. Prowadzimy dla nich kompleksowe projekty, poszukując menedżerów i wyspecjalizowanej kadry pracowniczej. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Obecnie do naszego wrocławskiego oddziału poszukujemy osoby na stanowisko:
Branch Manager
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwój sieci sprzedaży i kreowanie polityki sprzedażowej naszego wrocławskiego oddziału, oraz realizację założonych budżetów. Ponadto Branch Manager będzie samodzielnie prowadził projekty rekrutacyjne dla naszych klientów, a także koordynował pracę konsultantów, pod kątem m.in. realizacji projektów. Do zadań osoby będącej na tym stanowisku należeć będzie również raportowanie bieżących działań, organizacja i nadzór nad działalnością biura, reprezentowanie firmy i przekazywanie informacje na temat lokalnego rynku pracy oraz uczestniczenie w konferencjach i spotkaniach branżowych, i co ważne dbanie o dobry wizerunek organizacji.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji,
- możliwość spełnienia zawodowego zarówno w obszarze rekrutacji, biznesu jak i zarządzania zespołem,
- samodzielność w działaniu oraz realny wpływ na rozwój Devire,
- dwu-składnikowy, uzależniony od wyników pracy, system wynagradzania,
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy),
- pakiet dodatkowych benefitów,
- szkolenia adekwatne do zajmowanego stanowiska,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole.
U kandydatów zwracamy uwagę na :
- posiadanie minimum 5-letniego doświadczenia w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych i sprzedaży usług HR,
- umiejętności skutecznego dążenia do realizacja założonych celów,
- wysokiej kultury osobistej oraz swobody w nawiązywaniu długofalowych relacji biznesowych z klientami,
- ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagamy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem jest mile widziane,
- umiejętność skutecznego zarządzania sprzedażą,
- wysokich zdolności interpersonalnych, oraz umiejętności negocjacyjnych,
- wykształcenie wyższe,
- znajomością rynku pracy w województwie dolnośląskim.
Każda kandydatura będzie rozpatrywana indywidualnie, prosimy o nadsyłanie aplikacji tylko przez osoby spełniające powyższe kryteria.