Kierownik Recepcji będzie odpowiedzialny za zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, zagwarantowanie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, dbałość o prawidłowy, komfortowy pobyt gości, bieżące udzielanie informacji o warunkach pobytu, usługach dodatkowych, dokonywanie wszelkich formalności związanych z pobytem gości w hotelu.
zorientowanie na klienta i umiejętność rozpoznawania potrzeb
doskonałe umiejętności komunikacyjne, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
bezpośredni kontakt z gościem
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
doskonała organizacja pracy, sumienność
umiejętność pracy zespołowej oraz zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
wysoki poziom kultury osobistej
gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym, dyspozycyjność
znajomość programu CHART będzie dodatkowym atutem
Bartlowizna - od lat działamy na podlaskim rynku ciesząc naszych ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.