Opis stanowiska pracy

Kierownik Recepcji będzie odpowiedzialny za zapewnienie profesjonalnej obsługi gości, zagwarantowanie wysokiej jakości usług świadczonych przez hotel, dbałość o prawidłowy, komfortowy pobyt gości, bieżące udzielanie informacji o warunkach pobytu, usługach dodatkowych, dokonywanie wszelkich formalności związanych z pobytem gości w hotelu.

Wymagania

zorientowanie na klienta i umiejętność rozpoznawania potrzeb
doskonałe umiejętności komunikacyjne, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji
bezpośredni kontakt z gościem
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
doskonała organizacja pracy, sumienność
umiejętność pracy zespołowej oraz zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu
wysoki poziom kultury osobistej
gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym, dyspozycyjność
znajomość programu CHART będzie dodatkowym atutem

Prezentacja firmy

Bartlowizna - od lat działamy na podlaskim rynku ciesząc naszych ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/08/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
1 680PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi