#

B2B Marketing Manager

Conversion Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Posiadasz minimum 3 lata doświadczenia w marketingu B2B? W digital marketingu, contencie i social media czujesz się jak ryba w wodzie? Chcesz mieć sporo swobody, zarządzać własnym budżetem promocyjnym, koordynować prace asystenta i agencji? Chcesz pracować w firmie, która operuje na polskim i zagranicznych rynkach?

Jeśli tak, to mamy coś dla Ciebie. Szukamy osoby na stanowisko:

B2B Marketing Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Wynagrodzenie: 6 - 8 tys. zł

Jesteśmy startupem — pierwszą w Polsce firmą zajmującą się analityką internetową i optymalizacją konwersji. Obecnie koncentrujemy się na naszym innowacyjnym produkcie — Growcode (www.growcode.com) — pierwszym na rynku sposobie na optymalizację konwersji e-commerce, który gwarantuje wzrost przychodów bez angażowania IT.

Dynamicznie rozwijamy sprzedaż tak na polskim, jak i zagranicznych rynkach (mamy już Klientów ze Szwecji, Dubaju, Niemiec, UK, USA i Holandii) i czujemy, że nadszedł czas, aby do naszego zespołu dołączyła osoba na stanowisko B2B Marketing Manager, która pomoże nam wrzucić wyższy bieg.

Gdy dołączysz do naszego teamu, przejmiesz planowanie i koordynowanie prac w zakresie promocji, która jest nakierowana na pozyskiwanie leadów.

Istotne jest, że nie chodzi o stworzenie wszystkiego od zera — w tym momencie prowadzimy wysokiej jakości blogi na domenach conversion.pl i growcode.com. Mamy poustawiane procesy tworzenia świetnego contentu. Prowadzimy spójną narrację w social media. Regularnie wysyłamy newslettery. Prowadzimy kampanie w AdWords i na Facebooku oraz mamy stworzone otoczenie agencji oraz copywriterów.

Uważamy jednak, że wszystko można zrobić lepiej, bardziej intensywnie i dowieźć jeszcze lepsze efekty.

Jednymi słowy poszukujemy osoby, która przesunie te działania na jeszcze wyższy poziom i wykorzysta swoje doświadczenie, by kilkukrotnie zwiększyć liczbę pozyskiwanych przez nas leadów (które już w tym momencie spływają w przewidywalnym tempie).

Gdy do nas dołączysz, będziesz odpowiedzialny za swój budżet (całkiem spory), dzięki czemu zyskasz dużą swobodę. W codziennej pracy będzie Cię wspierał asystent i szereg partnerów z którymi pracujemy (od SEO, content marketingu, kampanii płatnych, rozwoju witryny itd.). Nie jest to więc zdecydowanie samodzielne stanowisko w którym musisz zrobić wszystko swoimi rękoma — to stanowisko na którym musisz wykazać się sporymi umiejętnościami planowania i koordynacji działań.

Dzięki bezpośredniemu raportowaniu do co-foundera, który do tej pory rozkręcał naszą promocję, a teraz ma się skupić na produkcie, zapewnisz sobie szybką decyzyjność i dużą elastyczność.

Do naszego teamu poszukujemy osoby o świetnej znajomości angielskiego (bo jak inaczej koordynować komunikację marketingową skierowaną na zagranicę czy kontaktować się z zagranicznymi partnerami?), potrafiącą pracować pod presją czasu, świetnie zorganizowaną i potrafiącą delegować zadania.

Jeśli czujesz, że dasz radę i właśnie tego brakowało Ci w Twojej poprzedniej pracy — nie czekaj, tylko aplikuj już dziś.

Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?

W skrócie Twój zakres obowiązków będzie wyglądał następująco:

  • Planowanie i realizacja budżetu marketingowego w zakresie promocji nakierowanej na pozyskiwanie leadów
  • Przygotowanie i koordynowanie realizacji strategii contentowej (wpisy blogowe, poradniki, raporty, infografiki, case studies itp.)
  • Przygotowywanie koncepcji, zarządzanie i przeprowadzanie kampanii marketingowych wykorzystujących różne kanały dotarcia: SEO, PPC, social media, wydarzenia online i offline
  • Realizacja kampanii e-mail marketingowych
  • Dbanie o obecność w social media (Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram, Twitter)
  • Testowanie, monitorowanie i optymalizacja skuteczności prowadzonych działań
  • Inicjowanie i wdrażanie własnych projektów wspierających działalność marketingową firmy
  • Testowanie i wdrażanie narzędzi ułatwiających działania marketingowe
  • Koordynowanie prac działu promocji i współpracujących agencji
  • Nawiązywanie relacji z mediami i partnerami
  • Współpraca z co-founderem w celu realizacji celów biznesowych
  • Raportowanie osiąganych wyników
  • Stała analiza konkurencji firmy

Na pewno zastanawiasz się z jakimi firmami współpracujemy. Jest ich trochę. Do tej pory realizowaliśmy projekty dla takich firm jak: LPP (Reserved, Cropp, Mohito), 4F, Inter Marche, Tylko, Triverna, Wittchen, Conrad, Lancerto, Limango, Answear.com, Black Red White, Prosto, Publio, Showroom, Praktiker, Legia Warszawa czy Sizeer.

Gdy dołączysz do naszego zespołu zagwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, bardzo dużą samodzielność, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju.

Wymagania

Co musisz umieć?

Na stanowisko B2B Marketing Manager szukamy osoby z minimum 3 letnim doświadczeniem w nowoczesnym marketingu B2B.

Poszukujemy osoby, która ma odpowiednie doświadczenie i drive na marketing.

Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:

  • 3 lata doświadczenia w nowoczesnym marketingu B2B (w firmie IT / ecommerce / technologicznym startupie lub szeroko pojętych internetach)
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1 (czyli poziom certyfikatu CAE)
  • Znajomość zagadnień contentu marketingu w generowaniu leadów, SEO, email marketingu, marketing automation, social media i kampanii linków płatnych
  • Determinację w dowożeniu celów
  • Umiejętność planowania i koordynowania działań
  • Samodzielność i wysoki poziom odpowiedzialności
  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • Umiejętność zarządzania czasem i priorytetami
  • Poczucie estetyki
  • Znajomość Google Analytics w zakresie pozwalającym na ocenę efektywności prowadzonych działań
  • Jest otwarta, zaangażowana, entuzjastyczna i pełna energii

Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo posiadasz:

  • Znajomość takich narzędzi jak Wordpress, Sprout Social czy Salesmanago
  • Znajomość środowiska YouTube (nie chodzi tu bynajmniej o oglądanie filmów)
  • Wiedzę na temat rynku ecommerce

Jaką osobą musisz być?

Poszukujemy kogoś, kto czuje się naturalnie w świecie e-marketingu, chce wdrażać swoje pomysły, planować i dowozić, nie boi się odpowiedzialności i chce mieć dużą niezależność w swoich codziennych działaniach.

Co oferujemy?

  • Wysokie wynagrodzenie w przedziale 7.000-8.000 zł na fakturze B2B
  • Pokaźny, własny budżet przeznaczony na promocję
  • Szybką decyzyjność i swobodę dzięki bezpośredniemu raportowaniu do co-foundera
  • Szybki rozwój dzięki budżetowi na szkolenia oraz ułożonemu i ambitnemu procesowi onboardingu
  • Świetną, startupową atmosferę w pracy i rewelacyjnych współpracowników
  • Wygodne i nowoczesne biuro (biurowiec na Rzymowskiego 31) oraz najlepszy sprzęt (pracujemy na sprzęcie Apple)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Bezpłatną kartę Multisport Plus
  • Bezpłatną opiekę medyczną Medicover
  • Płatne urlopy
  • Darmowe owoce w firmie
  • Bezpłatny Spotify Premium

Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?

Masz duże znaczenie

Jesteśmy startupem, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.

Twój własny komputer Apple

Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy.

Pracujesz w startupowej atmosferze

Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ czy SingStara :)

Słuchasz Spotify Premium

Chyba każdy lubi muzykę, a nie ma nic lepszego niż ulubione kawałki w wysokiej jakości, które uprzyjemniają godziny spędzone w pracy. Dlatego otrzymasz dostęp do Spotify Premium i będziesz mógł słuchać i pobierać swoją ulubioną muzykę na komputer i urządzenia przenośne. Oczywiście nie tylko w pracy :)

Nie czekaj ani chwili dłużej, przygotuj swoje CV i kliknij przycisk Aplikuj!

Prezentacja firmy

Dowiedz się jak zwiększyć liczbę klientów bez wydawania kolejnej złot... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Własna działalność
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Internet / e-commerce, Praca IT - Programowanie / Analizy, Praca Analityka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi