Opis stanowiska pracy
Karpacki Oddział Straży Granicznej w Nowym SączuKomendant Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
audytor wewnętrznyKarpacki Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Nowym Sączu
ul. 1 Pułku Strzelców Podhalańskich 5
33-300 Nowy Sącz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie audytu wewnętrznego w Oddziale
- coroczne przeprowadzanie i dokumentowanie analizy ryzyka dla potrzeb audytu wewnętrznego
- sporządzanie rocznych planów audytu wewnętrznego, opartych na wynikach analizy ryzyka
- realizacja zadań audytowych, w tym zadań zapewniających oraz czynności doradczych, na podstawie rocznego planu audytu wewnętrznego, a w uzasadnionych przypadkach także poza planem rocznym
- realizacja zadań zleconych przez Ministra Finansów lub inne upoważnione podmioty
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zadań audytowych oraz pozostałej dokumentacji audytu wewnętrznego
- monitorowanie realizacji zaleceń audytowych
- realizacja czynności sprawdzających dla oceny sposobu wdrożenia przez audytowanych oraz skuteczności zaleceń audytowych
- sporządzanie sprawozdań z wykonania rocznych planów audytu wewnętrznego
- dokonywanie obiektywnej i niezależnej oceny adekwatności, efektywności i skuteczności kontroli zarządczej
- przedstawianie Komendantowi Oddziału propozycji mających na celu usprawnienie funkcjonowania Oddziału
- sporządzanie projektów informacji Komendanta Oddziału o realizacji zadań z zakresu audytu wewnętrznego w roku poprzednim, w celu przedstawienia jej Ministrowi Finansów.
Warunki pracy- praca administracyjno- biurowa
- praca przy komputerze – powyżej 4 godzin dziennie
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, telefon, drukarka, faks
- niepełne przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: brak podjazdów i wind dla niepełnosprawnych, brak sanitariatów spełniających normy dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Oferty niekompletne lub otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane
2. Wymagane dokumenty takie jak: list motywacyjny, życiorys/CV i oświadczenia winny być opatrzone datą i czytelnym podpisem kandydata/kandydatki. Ponadto treść wymaganych oświadczeń winna być zgodna z treścią zawartą w ogłoszeniu.
3. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
4. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub e- mailem o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego .
5. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem się kandydata do dalszych etapów selekcji.
6. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru po zakończonej procedurze kwalifikacyjnej ulegają komisyjnemu zniszczeniu.
7. W trakcie naboru planowane są następujące techniki i metody:
• weryfikacja formalna nadesłanych ofert,
• weryfikacja wiedzy,
• rozmowa kwalifikacyjna z elementami wywiadu kompetencyjnego.
8. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w powyższym ogłoszeniu.
9. Informacja o wyniku naboru zamieszczona zostanie w siedzibie urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej KPRM.
Karpacki Oddział SG jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (18 ) 415 31 66, (18) 415 32 78
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze audytu wewnętrznego w jednostkach sektora finansów publicznych
pozostałe wymagania niezbędne:- uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku audytora wewnętrznego, określone w Ustawie o finansach publicznych
- znajomość przepisów z zakresu gospodarki finansowej jednostek sektora finansów publicznych, m.in. Ustawa o rachunkowości, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do wymienionych ustaw, standardów audytu wewnętrznego, standardów kontroli zarządczej;
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE”;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- komunikatywność, samodzielność, sumienność, odpowiedzialność
- zdolności analityczne i koncepcyjne
- dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność negocjacji i argumentowania
- zaawansowana obsługa programów pakietu MS Office
- doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji rządowej
- dyspozycyjność
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopia uprawnień do wykonywania pracy na stanowisku audytora wewnętrznego
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ POUFNE” lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – o ile kandydat je posiada Dokumenty należy złożyć do: 2017-02-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu