HRK S.A.

Dla naszego Klienta, globalnej firmy z sektora FMCG, poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki.

AsystentkaMiejsce pracy: Warszawa

Zadania:

  • prowadzenie kalendarza przełożonych 
  • organizowanie spotkań frmowych i delegacji służbowych przełożonych  
  • przygotowywanie prezentacji biznesowych
  • sporządzanie raportów 
  • realizacja innych zadań powierzonych przez przełożonych 

Wymagania:

  • min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku Asystentki w dużej organizacji
  • doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
  • biegła znajomość języka angielskiego
  • doświadczenie w pracy na systemie SAP
  • doskonała organizacja pracy
  • dyspozycyjność 

Oferujemy:

  • umowę na zastępstwo na okres ok. 1,5 roku 
  • możliwość pracy w międzynarodowym środowisku w firmie będącej liderem rynkowym 
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi