Prowadzenie biura,
Przyjmowanie i obsługa gości firmy,
Obsługa interesantów,
Przygotowywanie i obsługa spotkań,
Nadzór i koordynowanie prawidłowego obiegu dokumentów,
Wsparcie działów księgowości i kadr w zakresie przygotowania dokumentów,
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
Obsługa centrali telefonicznej,
Zamawianie materiałów biurowych i artykułów potrzebnych dla sprawnego funkcjonowania poszczególnych działów.
Wykształcenie średnie lub wyższe,
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
Doskonała organizacja pracy, dokładność, samodzielność, terminowość, inicjatywa i dynamizm w działaniu, odpowiedzialność
Komunikatywność,
Gotowość do szybkiego podjęcia pracy,
Umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu
Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
Dobra znajomość programu MS Office,
Uczciwość i lojalność wobec pracodawcy,
Znajomość języka angielskiego,
Mile widziane ukończenie specjalistycznego kursu/szkoły dla sekretarek.
Witam Państwa.<br/><br/>Prowadzę firmę od roku i zajmuje się inst... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.