Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Axtel Sp. z o.o. Sp. K. od ponad 14 lat działa w branży ICT i współpracuje z największymi światowymi producentami rozwiązań sieciowych i nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą, która przyjmuje do swojego zespołu kreatywnych ludzi.
Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
• zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu
• koordynowanie kalendarza spotkań
• organizowanie podróży służbowych
• przygotowywanie i udział w spotkaniach
• pierwszy kontakt z klientami, gośćmi
• przygotowywanie researchy biznesowych, pism, dokumentów i materiałów na spotkania (prezentacje, zestawienia, raporty itd.)
• dokonywanie wstępnej selekcji ofert
• koordynowanie sprawnego obiegu informacji między Biurem Zarządu a pozostałymi departamentami
Wykształcenie wyższe
•Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w branży FMCG,
•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint), znajomość SAPa potraktujemy, jako atut
•Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
•Bardzo dobra organizacja pracy,
•Otwartość i proaktywność,
•Umiejętność ustalania priorytetów
•Odpowiedzialność, komunikatywność i samodzielność w działaniu
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania zadań służbowych
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• Prywatna opiekę medyczna
• Multisport Benefit
Klauzula informacyjna Pracodawcy
Proszę o dodanie :
Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?