Axtel Sp. z o.o. Sp. K.
Axtel Sp. z o.o. Sp. K. od ponad 14 lat działa w branży ICT i współpracuje z największymi światowymi producentami rozwiązań sieciowych i nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
Jesteśmy nowoczesną i otwartą firmą, która przyjmuje do swojego zespołu kreatywnych ludzi.

Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Asystentka Zarządu

Od: Axtel Sp. z o.o. Sp. K.
Miejsce pracy: Wrocław

• zapewnienie sprawnego funkcjonowania Biura Zarządu
• koordynowanie kalendarza spotkań
• organizowanie podróży służbowych
• przygotowywanie i udział w spotkaniach
• pierwszy kontakt z klientami, gośćmi
• przygotowywanie researchy biznesowych, pism, dokumentów i materiałów na spotkania (prezentacje, zestawienia, raporty itd.)
• dokonywanie wstępnej selekcji ofert
• koordynowanie sprawnego obiegu informacji między Biurem Zarządu a pozostałymi departamentami

Wykształcenie wyższe
•Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, najlepiej w branży FMCG,
•Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel i PowerPoint), znajomość SAPa potraktujemy, jako atut
•Bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie,
•Bardzo dobra organizacja pracy,
•Otwartość i proaktywność,
•Umiejętność ustalania priorytetów
•Odpowiedzialność, komunikatywność i samodzielność w działaniu


Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Narzędzia pracy niezbędne do wykonywania zadań służbowych
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
• Prywatna opiekę medyczna
• Multisport Benefit

Axtel Sp. z o.o. Sp. K.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi