Asystentka Zarządu
Dla naszego Klienta, międzynarodowej grupy ubezpieczeniowo-finansowej, aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Zadania:
• Wsparcie operacyjne Zarządu w codziennych pracach,
• Organizacja i zarządzanie biura Zarządu,
• Przygotowywanie dokumentów, pism i zestawień dla Zarządu,
• Zarządzanie kalendarzem spotkań członków zarządu,
• Tłumaczenie i prowadzenie korespondencji biznesowej w języku polskim oraz angielskim,
• Organizowanie podróży służbowych,
• Opisywanie faktur,
• Dbanie o dobry wizerunek firmy,
Nasze wymagania:
• Wykształcenie minimum średnie, mile wdziane wyższe,
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
• Minimum 1 rok doświadczenia na analogicznym stanowisku w międzynarodowej korporacji – warunek konieczny,
• Mile widziane osoby z ponad 15 letnim stażem pracy na stanowiskach asystenckich,
• Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office – Word, Excel, Power Point.
• Bardzo wysoka kultura osobista,
• Umiejętność organizacji pracy własnej,
• Wielozadaniowość, dokładność, staranność, rzetelność,
• Analityczne myślenie,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników.
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie odpowiednie do posiadanego doświadczenia,
• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę kodeksową – zatrudnienie przez Adecco Poland,
• Możliwość pracy i rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy o ustabilizowanej pozycji na rynku,
• Bardzo miłą atmosferę,
• Bogaty pakiet motywacyjny i pakiet benefitów,
• Pakiet szkoleń i dostęp do międzynarodowej wiedzy.
Oferta dotyczy pracy stałej.