Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych na potrzeby Zarządu,
przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji,
redagowanie pism, przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe
Wymagania
Doświadczenie na podobnym stanowisku
Biegła obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych (skaner, faks, drukarka),
Duża samodzielność w wykonywaniu obowiązków
Odpowiedzialność za powierzone zadania i zorientowanie na efekt
Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
Wysoki poziom kultury osobistej
Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
Inicjatywa oraz dynamika w działaniu
Zdolność adaptacji i elastyczność
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Prezentacja firmy
AX-AL Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 2010 roku. Spółk...
AX-AL Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 2010 roku. Spółka zajmuje się handlem, eksportem i importem.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów dołączyliśmy do naszej oferty również usługi z zakresu agencji reklamowej.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
16/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?