Opis stanowiska pracy

  • organizacja funkcjonowania Biura Zarządu,
  • koordynacja kalendarza zadań i spotkań  Zarządu,
  • reprezentowanie Zarządu w zakresie udzielonych pełnomocnictw,
  • udział w spotkaniach biznesowych,
  • prace organizacyjno-administracyjne,
  • organizacja podróży służbowych
  • koordynacja firm zewnętrznych, dostarczających usługi outsourcingowych
  • zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych na potrzeby Zarządu,
  • przygotowywanie sprawozdań, zestawień, podsumowań i prezentacji,
  • redagowanie pism, przygotowanie materiałów i informacji potrzebnych na spotkania biznesowe

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła obsługa komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych (skaner, faks, drukarka),
  • Duża samodzielność w wykonywaniu obowiązków
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania i zorientowanie na efekt
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, w tym komunikatywność i umiejętność budowania relacji z ludźmi
  • Wysoki poziom kultury osobistej
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
  • Skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • Inicjatywa oraz dynamika w działaniu
  • Zdolność adaptacji i elastyczność
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

Prezentacja firmy

AX-AL Sp. z o.o. rozpoczęło swoją działalność w 2010 roku. Spółk... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi