Opis stanowiska pracy
Międzynarodowy dostawca systemów reklamowych Adboard Sp. z o. o. z siedzibą w Sielinku k/ Opalenicy, poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Grodzisk Wielkopolski (okolice), Opalenica
Region: wielkopolskie
Zakres obowiązków:
- Koordynowanie pracy Zarządu,
- Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań Prezesa Zarządu,
- Utrzymywanie kontaktu z firmami powiązanymi kapitałowo i biurem prawnym,
- Nadzorowanie rejestru umów oraz zarządzanie obiegiem dokumentów,
- Przygotowywanie prezentacji oraz opracowywanie materiałów dla Zarządu,
- Wsparcie administracyjne oraz merytoryczne prac Zarządu,
- Redagowanie pism, raportów,
- Prowadzenie kluczowej korespondencji Zarządu,
- Obsługa i organizacja spotkań biznesowych i podróży służbowych Zarządu,
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu,
- Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami,
- Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe preferowane ekonomiczne,
- Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Preferowana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego,
- Biegła znajomość aplikacji MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem: Excel i Power Point,
- Doskonała organizacji pracy oraz samodzielność,
- Zdolność sprawnego realizowania wielu zadań, ustalania priorytetów,
- Zdolności analityczne,
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,
- Rzetelność i terminowość,
- Odporność na stres,
- Lojalność i dyskrecja,
- Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie,
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia,
- Możliwość rozwoju i samorealizacji,
- Dodatkowe świadczenia w ramach pakietu socjalnego.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Prosimy o dołączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie, administrowanie i archiwizowanie moich danych osobowych przez Adboard Sp. z o. o. w celu realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji i selekcji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 ze zm.)
Prezentacja firmy
Przedsiębiorstwo Adboard istnieje od 2007 roku i jest jedną z naj...
Przedsiębiorstwo Adboard istnieje od 2007 roku i jest jedną z największych firm w Polsce produkujących nośniki statyczne i dynamiczne, a zarazem jedyną w kraju specjalizującą się w produkcji nośników przewijanych typu SCROLL. Jako jedni z nielicznych w kraju zajmujemy się produkcją rozwiązań DIGITAL SIGNAGE.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Administracja Publiczna