W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: cały regionDla naszego Klienta, rozwijającej się firmy z branży handlowej, poszukujemy osoby na stanowisko Asystent/-ka Zarządu
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie analiz dotyczących sprzedaży i aktywności sił sprzedażowych
- Obsługa administracyjna i rozliczanie floty, delegacji i dodatkowych benefitów
- Współpraca z partnerami z Niemiec
- Wsparcie w organizacji eventów, targów i spotkań
- Zarządzanie kalendarzem
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Umiejętność obsługi programu MS Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Pomysłowość i doświadczenie w organizacji pracy
Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w firmie z przyjazną atmosferą
- Pakiet benefitów
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Wdrożenie w zakres obowiązków
- Niezbędne narzędzia pracy