Opis stanowiska pracy

Główne obowiązki:

• Kompleksowa obsługa administracyjna biura.
• Prowadzenie i archiwizację wszelkiej korespondencji dotyczącej Projektu (prowadzenie książki nadawczej, wysyłanie/odbieranie/przekazywanie poczty, w tym także elektronicznej).
• Nadzór nad prawidłowością obiegu dokumentów;
• Zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych (weryfikacja potrzeb zamówień).
• Obsługę rozmów telefonicznych, transmisji faxowych, poczty elektronicznej.
• Obsługę urządzeń biurowych.
• Zarządzanie hierarchią informacji napływających do sekretariatu, sortowanie i syntezowanie najbardziej istotnych danych.
• Pomoc przy przygotowywaniu ofert i umów.
• Organizacja, koordynacja i nadzór nad sprawnym przebiegiem spotkań.
• Przygotowanie notatek, protokołowanie spotkań.
• Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

Wymagania

• wykształcenie wyższe,
• min. 3 letnie doświadczenie zawodowe,
• mile widziana dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
• preferowane miejsce zamieszkania Nakło nad Notecią i okolice
• prawo jazdy kat. B,

Prezentacja firmy

Centrum Rozwoju Energetyki jest dynamicznie rozwijającą się firmą... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
09/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Czas trwania umowy
3 miesiące
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi