Firma PRETIUM producent i lider sprzedaży w branży artykułów reklamowych B2B w regionie poszukuje dynamicznej osoby do pracy na stanowisku Asystentka, specjalista w dziale obsługi klienta. Do obowiązków przyszłego pracownika będzie należało:
ścisła współpraca z dyrekcją firmy
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów i korespondencji
koordynacja spotkań i prowadzenie kalendarza wydarzeń
administrowanie i bieżące utrzymanie biura
przygotowywanie ofert handlowych
Oferujemy pracę na początek na 1/2 etatu a następnie w pełnym wymiarze godzin w siedzibie firmy.
komunikatywna znajomość języka angielskiego
wykształcenie min. średnie
wysoka kultura osobista, terminowość i sumienność
bardzo dobra organizacja pracy i dyspozycyjność
Jesteśmy producentem i dostawcą artykułów promocyjno – reklamowych. Wspó... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.