#

Asystentka/Sekretarka

HR Bank

Warszawa Wawer, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Osoba będzie odpowiedzialna za:

  • bieżące wsparcie administracyjno- biurowe
  • prowadzenie i koordynowanie kalendarza spotkań
  • organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie zestawień i raportów
  • przygotowywanie i edycja dokumentów

 

Wymagania

  • minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziani studenci zaoczni/wieczorowi),
  • biegle posługujesz się językiem francuskim i dobrze angielskim w mowie i w piśmie-warunek konieczny
  • bardzo dobrze znasz obsługę komputera a szczególnie pakietu MS Office: Word/Excel/PowerPoint
  • doświadczenie w zapewnieniu wsparcia organizacyjnego i administracyjnego biura
  • umiejętność prioretyzowania zadań, zarządzania przepływem informacji w zespole
  • proaktywność i skrupulatność w działaniu

 

Nasz Klient oferuje:

  • zatrudnienie na pełny etat w ramach umowy o pracę,
  • współpracę w firmie w branży budowlanej działającej na terenie Polski i Francji
  • możliwość pracy w zespole przy projektach międzynarodowych
  • otwartość na zgłaszanie własnych pomysłów i uwag
  • możliwość zdobycia doświadczenia i pogłębiania wiedzy

Prezentacja firmy

Doradztwo personalne HR Bank, specjalizuje się w rekrutacji pracowników ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/06/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Praca dla studenta, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi