Opis stanowiska pracy
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku asystentki/sekretarki w Biurze Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami DOIMINPLUS.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć m.in.:
- organizacja biura,
- bieżące wsparcie przełożonego,
- profesjonalna obsługa klientów,
- kompletowanie, porządkowanie oraz archiwizacja dokumentów,
- wsparcie pracowników w bieżących obowiązkach,
- dbanie o wygląd i wyposażenie biura,
- inne prace administracyjno-biurowe.
Oferujemy:
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości,
- zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie/własna działalność gospodarcza,
- miłą atmosferę w pracy,
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.
Wynagrodzenie i inne szczegóły współpracy do uzgodnienia w czasie procesu rekrutacyjnego.
Rodzaj pracy: pełen etat.
Typ umowy: umowa zlecenie/własna działalność gospodarcza.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
CV wraz ze zdjęciem oraz listem motywacyjnym prosimy przesłać za pośrednictwem portalu infopraca.
Wymagania
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy oraz duża samodzielność,
- odpowiedzialność,
- umiejętności interpersonalne,
- znajomość technik sprzedaży,
- bardzo dobra znajomość programu MS Office,
- silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- umiejętność pracy w zespole.
Prezentacja firmy
Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami dominplus powstało z myślą...
Biuro Pośrednictwa w Obrocie Nieruchomościami dominplus powstało z myślą o klientach prywatnych i biznesowych, którzy cenią swój czas i bezpieczeństwo. Nasi klienci wiedzą, że sprawy ważne i czasochłonne warto powierzać profesjonalistom.
Kim jesteśmy
Pomysłodawczynią, założycielką i filarem firmy jest Irena Falińska-Kossakowska - licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami. Biuro współtworzą jej pracownicy - zespół dynamicznych i odważnych agentów, którzy zostali wyselekcjonowani z grona najlepszych i dokładnie przeszkoleni, by móc skutecznie pomagać Państwu w zaistnieniu na niełatwym rynku lokalnych nieruchomości.
Wartości, które nam towarzyszą, można ubrać w zgrabny akronim PPP. Pierwsze P oznacza pasję, która dała początek naszym najlepszym pomysłom. Drugie P to praca, którą wykonaliśmy, by nasze pomysły wcielić w życie. Trzecie P skrywa to, co odkrywamy w sobie i naszym otoczeniu każdego dnia - potencjał.
Czym się wyróżniamy
Jesteśmy firmą etyczną. Respektujemy obowiązujące nas prawo i normy zgodnego współżycia społecznego. Zależy nam na dobrej opinii i zadowoleniu naszych klientów.
Do każdego klienta podchodzimy z szacunkiem i ze zrozumieniem dla jego indywidualnych potrzeb.
Dokładamy wszelkich starań, by nasza praca była rzetelna, fachowa, skuteczna i przynosiła naszym klientom satysfakcję z wyboru pośrednika.
Jakość
Biuro Nieruchomości dominplus posiada najważniejsze w branży wyznaczniki jakości: jesteśmy członkiem systemu wymiany ofert MLS, znajdujemy się w wykazie pośredników Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości (PFRN), jesteśmy zrzeszeni w Stowarzyszeniu Pośredników w Obrocie Nieruchomościami (SPON). W najbliższym czasie będziemy się starać o przyznanie Karty Praw Klienta Pośrednika w Obrocie Nieruchomościami, kolejnego potwierdzenia wysokiej jakości świadczonych przez nas usług.
Usługi
Biuro Nieruchomości dominplus ma przygotowany w swojej ofercie szeroki zakres usług. Oprócz działania w interesie naszych klientów i wyszukiwania dla nich najbardziej korzystnych ofert, jesteśmy gotowi towarzyszyć naszym klientom podczas całej drogi, jaką muszą przebyć chcąc kupić, sprzedać, nająć bądź wynająć nieruchomość: począwszy od wyszukania odpowiedniej oferty, przez bieżące informowanie o postępach realizacji umowy i towarzyszenie w kancelarii notarialnej, a skończywszy na realizacji formalności związanych z przekazaniem nieruchomości.
Kompleksowa pomoc oferowana przez nas nie wymaga wnoszenia dodatkowych opłat.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/12/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Czas trwania umowy
- nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 2 200PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- tak
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja / Sekretariat