Poszukujemy Asystentki Biura do firmy z branży HoReCa w Warsyawie, przy ul. Marywilskiej.
Zakres obowiązków:
Realizacja czynności administracyjno-biurowych związanych z prowadzoną działalnością firmy
Prowadzenie sekretariatu
Stały kontakt z ksiegowością
Pełna obsługa programu magazynowo-kasowego
Kontakt z innymi działami firmy
Tworzenie i korygowanie ofert handlowych
Obsługa urządzeń biurowych, wysyłanie i odbieranie korespondencji
Drobne tłumaczenia na/z języka angielskiego
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Umiejętność i łatwość nawiązywania kontaktów
Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Bardzo dobra organizacja pracy
Dyspozycyjność
Znajomość programu Comarch Optima – OBOWIĄZKOWO!!!
Mile widziane prawo jazdy
Osoby zainteresowane powyższą oferty prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem.
CV powinno zawierać następującą klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; t. jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”
Firma Petit jest nową powstałą firmą z branży HoReCa, która zajmu... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.