Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Dyrektora Działu Zakupów
Miejsce pracy: WarszawaRodzaj pracy: Umowa cywilnoprawna
Zakres obowiązków:
• Koordynacja pracy Działu Zakupów w zakresie zbierania i wprowadzania danych do systemu dokumentacji dostawców/partnerów biznesowych oraz wprowadzanie danych do systemów,
• Współpraca z działami zakupów w innych krajach, w zakresie certyfikatów bezpieczeństwa produktów marki własnej,
• Wsparcie Dyrektora ds. Zakupów w realizacji codziennych zadań,
• Koordynacja procesów związanych z gospodarką odpadami,
• Prowadzenie kalendarza przełożonego,
• Organizowanie i koordynowanie podróży służbowych pracowników Działu Zakupów,
• Aktywny udział w bieżących działaniach i projektach Działu Zakupów,
• Przygotowywanie raportów, monitorowanie baz danych .
Oczekiwania:
• Wysokie umiejętności koordynacji kilku projektów/zadań w tym samym czasie,
• Dokładność, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań,
• Umiejętność nawiązywania kontaktów i komunikatywność,
• Dyspozycyjność i gotowość do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku oraz pod presją czasu,
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie),
• Umiejętność pracy w środowisku MS Office (bardzo dobra znajomość programu Excel),
• Mile widziany rok doświadczenia na podobnym stanowisku w Dziale Zakupów (preferowana branża retail)
Oferta:
• Zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynk,
• Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia i rozwoju zawodowego,
• Zatrudnienie na umowę zlecenie z możliwości przejścia na umowę o pracę,
• Stawka godzinowa 21 zł/h brutto.