ASYSTENTKA ds. zarządzania nieruchomościami
Opis stanowiska:
• Kompleksowa opieka nad nieruchomościami (opieka nad mieszkaniem - organizacja bieżących napraw, kontakt z najemcami, rozliczanie zużycia mediów, windykacja, protokoły zdawczo-odbiorcze itp.)
• Nadzorowanie obiegu dokumentów w firmie
• Aktualizacja bazy danych
Oczekujemy:
• Wykształcenie wyższe
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Prawo jazdy kat. B (umiejętność poruszania się po Warszawie)
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
• Wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów
• Doskonała organizacja pracy własnej, efektywne ustalanie priorytetów
Oferujemy:
• Współpraca w oparciu o umowę zlecenie podczas okresu próbnego
• Praca w godzinach 9:30-18:00
• Doskonałe warunki pracy: eleganckie biuro w centrum Warszawy, niezbędne narzędzia tj. laptop, smartfon, wygodne biurko, nieograniczony dostęp do kawy, szkolenia
Dodatkowo zapewniamy interesującą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku, możliwość nawiązania wielu ciekawych relacji, pracę w młodym dynamicznym i zgranym zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz ze zdjęciem na adres e-mail. Prosimy o podanie swoich oczekiwań finansowych.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
LOCO Real Estate od 2010 roku specjalizuje się w wynajmie apartamentów ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.