Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Europ Assistance Polska, filia międzynarodowej grupy z branży ubezpieczeniowej, wiodącej na świecie na rynku usług assistance, poszukuje osoby na stanowisko:
Asystentka ds. Likwidacji Szkód
Miejsce pracy: Warszawa
Nasze oczekiwania wobec Kandydatów to:
min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku asystentki,
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze likwidacji szkód,
wykształcenie średnie lub w trakcie studiów,
biegła obsługa komputera
rzetelność i odpowiedzialność,
samodzielności w działaniu,
wysoka kultura osobista,
dobra organizacja pracy.
Zakres obowiązków:
prowadzenie korespondencji z Klientami,
raportowanie w zakresie wykonywanych zadań.
Ze swojej strony oferujemy:
przyjazne środowisko i pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej,
zatrudnienie na umowę zlecenie (z możliwością zmiany na umowę o pracę),
atrakcyjne wynagrodzenie i szeroki pakiet świadczeń socjalnych,
możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Jeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu wyślij CV i list motywacyjny poprzez przycisk Aplikuj:
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?