Firma poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka ds. administracyjnych.
Zakres obowiązków:
• koordynacja obiegu dokumentacji oraz właściwego przepływu informacji,
• zarządzanie kalendarzem oraz organizacją spotkań,
• przygotowywanie prezentacji biznesowych oraz tłumaczeń dokumentów,
• wsparcie w sprawnym funkcjonowaniu biura,
• prowadzenie bieżącej korespondencji,
• przygotowywanie ofert we współpracy z innymi działami firmy,
• pozostałe prace biurowe.
Oferujemy:
• możliwość rozwoju zawodowego
• ciekawą pracę w uznanej firmie
• narzędzia niezbędne do pracy: telefon, komputer.
• status studenta: preferowany kierunek finanse lub rachunkowość,
• wysoko rozwiniętych umiejętności organizacji pracy własnej oraz pracy pod presją czasu,
• doświadczenia w pracy na stanowisku asystenckim lub w biurze rachunkowym,
• znajomość języka angielskiego,
• praktycznej znajomości obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
• umiejętności współpracy i budowania relacji biznesowych,
• wysokiego poziomu kultury osobistej,
• zaangażowania oraz dynamizmu w działaniu.
RTZ Investment Sp z o.o. dynamicznie rozwijająca się Firma dewelo... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.