#

Asystentka ds. administracyjnych

Fitness Platinium

30-133 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

1) Przygotowywanie i opracowywanie pism zleconych przez Przełożonego.
2) Rejestracja pism przychodzących, wychodzących, wewnętrznych.
3) Przyjmowanie i wysyłka przesyłek pocztowych, kurierskich.
4) Przedkładanie pism do zatwierdzenia przełożonym lub bezpośrednio do zainteresowanych osób.
5) Aktywna współpraca z innymi osobami w Dziale oraz poszczególnymi działami Spółki.
6) Nadzór nad płatnościami, obsługa programu do obiegu faktur.
7) Aktualizowanie baz danych.
8) Prowadzenie korespondencji Działu.
9) Wsparcie administracyjne (przygotowywanie raportów i zestawień, analiza i wnioski; bieżący kontakt z managerami Klubów; wypełnianie wniosków do Urzędów Skarbowych, Banków, ZUS-u i innych Instytucji, pomoc w realizacji bieżących inwestycji, prace asystenckie).
10) Inne zadania zlecone przez Przełożonego.

Wymagania

• wykształcenie minimum średnie;
• dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych;
• dobra znajomość języka angielskiego;
• bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
• rzetelność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań;
• umiejętność pracy w zespole i wysokie zdolności interpersonalne;
• praktyczne podejście do swoich obowiązków i umiejętność pracy w szybko zmieniającym się środowisku;
• pozytywne nastawienie i kultura osobista.

Prezentacja firmy

Platinium Wellness Sp. z o.o. to właściciel prężnie rozwijającej się sie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
25/08/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi