Administrowanie biurem sprzedaży i podległym mu personelem.
Poszukiwanie nowych rynków zbytu oraz tworzenie nowych kanałów dystrybucji
Planowanie, koordynacja, realizacja i monitorowanie działań marketingowych
Sporządzanie ofert i oraz kontakt z klientami
Monitorowanie potrzeb rynku i analizowanie działań konkurencji
Przygotowywanie materiałów informacyjnych, promocyjnych
Współtworzenie wizerunku oraz jego promocja
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w zakresie marketingu i sprzedaży
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. średnio zaawansowanym
(znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem)
Umiejętność pracy w zespole
Kreatywność i umiejętność organizacji pracy własnej
Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
Prawo jazdy kat. B
Nature Line Sp. z o.o. Producent kosmetyków naturalnych. Właściciel mark... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.